۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۰۰۷۲۸
نصیربیگی:

برای احیای فرهنگ و هنر تراز انقلاب تلاش می کنیم

برای احیای فرهنگ و هنر تراز انقلاب تلاش می کنیم
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه بسیج هنرمندان برای تحقق گام دوم اعلام آمادگی می کند، گفت: در راستای احیای فرهنگ و هنر تراز انقلاب تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر نصیر بیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای سازمان بسیج هنرمندان با حضرت آیت الله نوری همدانی به ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج هنرمندان پرداخت و گفت: ما در این سازمان در راستای احیای فرهنگ و هنر تراز انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: امروز ضرورت دارد که هنرمندان با استفاده از پشتوانه های دینی به رسالت های خود در زمینه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی عمل کنند.

نصیربیگی تأکید کرد: همه هنرمندان باید با مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب به وظایف خود پی برده و به یکایک آن ها جامه عمل بپوشانند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی آمادگی خود را برای نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اعلام می کنند و در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب با عزم جدی گام بر می دارند.

وی یادآور شد: 100 هزار نفر عضو بسیج هنرمندان کشور هستند و با فعالیت در عرصه های هنری در زمینه اهداف انقلابی نقش مهمی بر عهده دارند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات