۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۰۷۲۹
با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه صورت گرفت؛

قدردانی علما و طلاب همدان از تلاش های آیت الله طه‌محمدی + فیلم

قدردانی علما و طلاب همدان از تلاش های  آیت الله طه‌محمدی + فیلم
جمعی از علما و طلاب همدانی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان از زحمات آیت الله طه محمدی در طول دوران حضور به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از علما، طلاب، اساتید و مدیران مدارس و کادر حوزه های علمیه استان همدان ظهر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان از زحمات آیت الله طه محمدی در طول دوران حضور به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تشکر کردند.

در این دیدار آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان با تجلیل از زحمات آیت الله طه محمدی اظهار داشت: امروز روز بزرگی است که به همراه علما و طلاب همدانی برای تقدیر از تلاش های آیت الله طه محمدی در اینجا جمع شده ایم.

وی افزود: آیت الله طه محمدی در طول این چند سال چه در سنگر نماز جمعه و چه در نمایندگی ولی فقیه و چه در تدریس درس خارج بسیار خوش درخشیدند و ما قدردان زحمات ایشان هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت باید به وظیفه الهی خود عمل کند تاکید کرد: همه ما باید برای پیشرفت مقاصد الهی و آن وظیفه ای که بر دوش همه علما است با تمام وجود تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: همچنان که علما دلسوزترین افراد نسبت به امت بوده اند ما نیز باید این منش و این رفتار را پی بگیرم و آن را به عنوان الگوی خود قرار دهیم.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به زحمات آیت الله طه محمدی در استان همدان خاطرنشان کرد: ما اینجا هستیم تا در حد خودمان خدمات حضرت آیت الله طه محمدی را قدر بنهیم و از ایشان تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: این همه زحمات آیت الله طه محمدی با یک دید و بازدید قابل تقدیر و قابل جبران نیست اما این کمترین کاری است که می توان برای قدردانی از ایشان انجام دهیم.

مدیر حوزه علمیه همدان آیت الله طه محمدی را بسیار با تجربه عنوان کرد و گفت: مطمئنا پروردگار پاداش فعالیت های آیت الله طه محمدی در سنگرهای متفاوت و ابعاد مختلف را خواهد داد.

وی خطاب به آیت الله طه محمدی گفت: از این به بعد نیز امیدواریم با آن تجربه و علمی که در مسایل تبلیغی و تعلیم و تربیتی دارید از وجودتان بیشترین استفاده را ببریم.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: از شما و همه همکاران شما در ستادهای مختلف تشکر می کنیم و از خداوند موفقیت روز افزون شما را خواستاریم./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 9
هادی شاملو
ارسال نظرات