۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۰۰۹۱۰
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان مطرح کرد؛

میزبانی 100 مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف

میزبانی 100 مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 100 مسجد برگزار می شود و آحاد مردم تا 28 اسفندماه جاری می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن ایام اعتکاف بیان داشت: ۲۵ اسفند ماه تا 28 اسفند معتکفین می توانند نسبت به نام نویسی در مساجد اقدام کنند.

وی با اشاره به میزبانی مساجد در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: امسال مراسم اعتکاف در 100 مسجد استان لرستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: بر اساس آمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف پیش بینی می شود امسال نیز بین 2 تا 13 هزار معتکف داشته باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به تقارن ایام عید، اعتکاف و اردوهای راهیان نور، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها ممکن است افزایش معتکفان را در مقایسه با سال قبل نداشته باشیم.

حجت الاسلام غلامی در ادامه از تشکیل ستاد اعتکاف در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ ریزی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی عضو این ستاد هستند، هدف از تشکیل ستاد اجرای مناسب برنامه ها است.

حجت الاسلام غلامی محفل انس با قرآن، تلاوت قرآن، قرائت ادعیه، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از جمله برنامه های اجرایی در مساجد و در جمع معتکفان عنوان کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات