۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۰۱۰۲۱
آیت الله جنتی:

عملکرد خبرگان الگویی برای سایر مجالس است|برخورد با غارتگران خواسته مردم است

عملکرد خبرگان الگویی برای سایر مجالس است|برخورد با غارتگران خواسته مردم است
رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت های خبرگان در ششمین اجلاس دوره پنجم گفت: مجلس خبرگان می‌تواند الگویی برای سایر مجالس باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه سال ۹۷ در مراسم اختتامیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان در دوره «پنجم»  اعیاد ماه رجب را تبریک بگویم و فقدان آیات هاشمی شاهرودی و مؤمن را تسلیت گفت.

وی با اشاره به دستورهای اجلاس خبرگان ادامه داد: مجلس خبرگان در یک فضای آرام کار خود را انجام می‌دهد و همین نوع عملکرد می‌تواند یک الگو برای سایر مجالس باشد.

رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در دو روز برگزاری جلسات در مجلس خبرگان رهبری اعضا درباره مسائل مختلف صحبت کردند و با استدلال و اجتهاد درباره موضوعات مطرح شده، به ارائه نظر پرداختند.

وی با درخواست از آیت الله رئیسی برای برخورد با غارتگران بیت المال، بیان داشت: بنده از آقای رئیسی می‌خواهم با غارتگران و مفسدان برخورد جدی کند. امیدوارم خداوند به ایشان توفیق بدهد و سال دیگر که سالگرد که انتصاب ایشان به عنوان ریاست قوه قضائیه است، همه مردم از عملکرد ایشان رضایت داشته باشند.

همچنین آیت الله خاتمی عضو هیأت ریییسه مجلس خبرگان گفت: بنده تشکر می‌کنم از همکاران خود در مجلس خبرگان رهبری تشکر می‌کنم که در حضور آقای دژپسند بحث‌های کارشناسی مختلفی را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: اعضای خبرگان درباره مسائل قضایی نیز با حضور آقای رئیسی موضوعات بسیار کارشناسانه ای را مطرح کردند./856/پ201/ق

ارسال نظرات