۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۰۰۹۴۰
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

جوانان مؤمن و انقلابی کشور باید وارد صحنه مدیریتی شوند

جوانان مؤمن و انقلابی کشور باید وارد صحنه مدیریتی شوند
نماینده خبرگان جامعیت و پویایی را از ویژگی های برجسته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان مؤمن و انقلابی کشور باید وارد صحنه مدیریتی شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در نطق خود در اجلاس خبرگان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بنده از حضور ملت شریف ایران بویژه اهالی ولایتمدار استان آذربایجان غربی در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 97 صمیمانه تشکر می کنم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری؛ جامعیت در ارائه کارنامه راه طی شده و نقشه راه آینده، انسجام و هدفمندی بیانیه،  زنده و پویا بودن و تکیه بر نیروی محرکه اجتماعی بویژه جوان مؤمن انقلابی و انتقال آرام مدیریت از نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب را از ویژگی های این بیانیه راهبردی دانست.

نماینده خبرگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه از نقش بی بدیل و بی نظیر خودشان سخنی مطرح نکرده اند و این کمال بزرگواری ایشان است که اشاره ای به هدایت و مدیریت خودشان از این راه طی شده و کارنامه 40 ساله نداشته اند در حالی که در واژه واژه و جمله به جمله این بیانیه حضور تمام قد و هدایتهای پیامبر گونه ایشان متجلی است.

وی ادامه داد: در این زمینه ما وظیفه داریم در کنار تبیین و تشریح بیانیه به نقش ایشان عنایت کامل داشته باشیم. یکی از وجوه هدایت و رهبری ایشان ایراد خطبه های راهگشا و تأثیرگذار در ابتدای رهبری و زعامتشان و در فتنه 88 که خطبه ایشان و راهبری معظم له در فتنه 88 نقطه عطف رهبری ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در همین زمینه افزود: از دیگر وجوه هدایت رهبر انقلاب تدریس نزدیک به 30 سال درس خارج که در آن بیش از 1000 روحانی فاضل شرکت می کنند و ایشان بعنوان مرجع تقلید در جامعه اسلامی مقلدین فراوانی در داخل و خارج ایران دارند.

وی ابراز داشت: همچنین راهبری مقاومت اسلامی در منطقه که ابتدا از لبنان شروع شد و با توانمندی حزب الله در مقابله با داعش در سوریه و عراق توانمندی خود را نشان داد از دیگر وجوه رهبری داهیانه ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز بیان داشت: بدون شک یکی از نعمت های بزرگ الهی به ملت شریف ایران و امت اسلامی وجود بی نظیر مقام معظم رهبری است که از خداوند متعال می خواهیم به ایشان طول عمر با عزت روز افزون مرحمت بفرمایید.

محمد قمین
ارسال نظرات