۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۰۱۸۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزام گروه امدادی تبلیغات اسلامی لرستان به شهرستان پلدختر

اعزام گروه امدادی تبلیغات اسلامی لرستان به شهرستان پلدختر
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راستای امداد رسانی و خدمت به مردم سیل زده پلدختر و معمولان گروه امدادی این نهاد در حال اعزام هستند.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با ابراز همدردی با مردم سیل زده استان لرستان بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات لازم برای امداد رسانی و خدمت به مردم سیل زده را انجام می دهد.

وی افزود: از ابتدای سیلابی شدن رودخانه ها و مناطق، ادارات تبلیغات اسلامی در اختیار مسؤولان، امداد گران و مردم قرار دارد.

حجت الاسلام مهدوی به فعالیت روحانیان و مبلغان به صورت خودجوش و جهادی در مناطق سیل زده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مبلغان در مناطق روستایی و سیل زده همواره در حال امداد رسانی و خدمت به مردم سیل زده هستند.

وی یادآور شد: مسافران نوروزی و مردمی که منازل آنان در جریان سیل آسیب دیده است در مساجد، حسینه ها و خانه های عالم اسکان داده شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: به مراکز دینی و مردمی اعلام کردیم برای اسکان و جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده آماده باشند و کمک های مردمی را با سرعت به دست مردم برسانند.

وی عنوان داشت: از همه ائمه جماعات، هیأت های مذهبی و مؤسسه های قرآنی درخواست داریم جهت جمع آوری کمک ها اقدام کنند و این کمک ها را به مناطق آسیب دیده به ویژه پلدختر و معمولان برسانیم.

حجت الاسلام مهدوی از اعزام اکیپ از سوی تبلیغات اسلامی لرستان به سمت پلدختر و استقرار در محل اداره تبلیغات پلدختر خبر داد و گفت: کمک رسانی به مناطق سیل زده را به صورت جدی خواهیم داشت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات