۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۰۱۸۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان وعده های خود در قبال مردم سیل زده را عملی کنند

مسؤولان وعده های خود در قبال مردم سیل زده را عملی کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویه روحیه مردم سیل زده تأکید کرد و گفت: انتظار می رود مسؤولان به وعده خود عمل کنند و از صدمات روحی مردم جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در جلسه ستاد بحران لرستان گفت: پیشگیری از صدمات روحی و روانی مردم مهم ‌ترین مسأله‌ای است که رهبری برای سیل‌زدگان عنوان کردند.

وی با اشاره به اوضاع مردم سیل زده افزود: بسیاری از مردم سیل زده استان لرستان همه هستی و زندگی خود را در سیلاب از دست دادند و از نظر روحی و روانی آسیب دیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی راه جبران صدمات روحی و روانی سیل‌زدگان را انجام دو اقدام دانست و گفت: اقدامات فرهنگی در این زمینه امری ضروری بوده و با اعزام مبلغ به مناطق آسیب ‌دیده و سیل زده در تقویت روحیه مردم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعال سازی مساجد خاطرنشان کرد: مبلغان در کنار انجام فعالیت جهادی و امداد رسانی به سیل زدگان در تقویت روحیه آنان نیز نقش آفرین هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به درنظر گرفتن اسکان‌های اضطراری توسط سپاه، ارتش و هلال‌احمر یادآور شد: روحانیانی که از نظر روحی و روانی متخصص هستند را به این مناطق اعزام می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه صدمات و خسارت ناشی از سیل قابل جبران نیست، اظهار داشت: انتظار می رود مسؤولان به وعده خویش عمل کنند و از صدمات روحی مردم جلوگیری شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات