۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۰۱۸۸۲
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آزادی قدس و فلسطین نزدیک است

آزادی قدس و فلسطین نزدیک است
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، دفاع از قدس را اولویت جبهه مقاومت دانست و بیان کرد که به زودی فلسطین آزاد می شود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسمی در منطقه «صور» واقع در جنوب این کشور گفت: آمریکا می پندارد که با تحریم و فشار به جبهه مقاومت، دولت و مردم لبنان می تواند فعالیت های این جبهه را متوقف کند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که مقاومت یک ایدئولوژی و مسیری است که سالیان متمادی از دوران رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) استمرار داشته است و ما همچنان از مردم، منطقه و مقدسات دفاع می کنیم.

رییس شورای اجرای حزب الله لبنان حمایت از قدس را اولویت برنامه های جبهه مقاومت دانست و گفت: اگر مساله قدس نبود به سوریه نمی رفتیم و این همه مشکلات و تحریم ها را به جان نمی خریدیم. قدس مساله محوری ما محسوب می شود و در این راستا باید تلاش و جانفشانی بسیاری انجام دهیم.

حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین با بیان اینکه دشمنان درپی پخش بذر ترس در میان مردم لبنان است، تصریح کرد: ما باید در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی قوی تر باشیم و با ایمان، صبر و قدرت خود از ارزش هایمان عقب نشینی نکنیم.

وی تاکید کرد که جبهه مقاومت با جود تحریم شدید اقتصادی، اجتماعی و مالی بسیار قوی است و دارای اراده فولادی و روز به روز اراده و عزمش قوی تر می شود به طوری که احساس می کنیم زمان آزادی فلسطین و قدس بسیار نزدیک شده است بنابراین دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و همه رژیم های عقب افتاده و ناتوان در کشورهای عربی باید بدانند که مواضع سیاسی هفته های اخیر در لبنان بشارت دهنده خیر و نیکی است.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت: امیدواریم که ملت لبنان وحدت خود را حفظ کنند زیرا وحدت، بهترین پاسخ این مردم در برابر ظلم و ستم آمریکا و مداخله در امور این کشور است.

ارسال نظرات