۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۰۱۹۱۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسؤولان توان اجرایی خود را برای رفع مشکلات مردم سیل زده بیشتر کنند

مسؤولان توان اجرایی خود را برای رفع مشکلات مردم سیل زده بیشتر کنند
امام جمعه رشت با بیان اینکه مسؤولان توان اجرایی خود را برای رفع مشکلات مردم سیل زده بیشتر کنند، گفت: امیدواریم با وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان شاهد عبور از مشکلات باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به موضوع تربیت دینی در اسلام اشاره کرد و گفت: عمل به ارزش‌های اسلامی در تربیت فرزندان موجب سعادت و رستگاری آن‌ها خواهد شد.
 
وی با بیان این که خانواده‌ها باید در تربیت فرزندانشان آن‌ها را به سوی نیکی و خیر هدایت کنند، افزود: این امر مهم با عمل به دستورات الهی محقق خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل اخیر اشاره کرد و با بیان این که این حادثه بار دیگر چهره مهربان و نوع دوست مردم در کمک رسانی به یکدیگر را به نمایش گذاشت، گفت: مردم در این حادثه غمبار پای کار آمدند و هر چه در توان داشتند برای کمک رسانی و عبور از بحران به کار گرفتند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که همچنین سیل اخیر چهره پلید و خبیث آمریکا و نظام سلطه را برای جهانیان بیشتر آشکار کرد، ادامه داد: آن‌ها با مسدود کردن حساب‌های هلال احمر نشان دادند که دوستی آن‌ها با ملت ایران دروغی بیش نیست و آن‌ها دشمن واقعی ملت ایران هستند.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها در چهار دهه اخیر همواره دشمنی خود را با ملت ایران نشان داده بودند، ادامه داد: این حادثه سیل بار دیگر رفتار جنایت کارانه و خبیثانه آمریکا را آشکار ساخت و کسانی که همواره دل به غرب بسته اند باید بیشتر به این رفتار‌های جنایت کارانه توجه کنند.
 
امام جمعه رشت با تأکید براین که مسؤولان توان اجرایی خود را برای رفع مشکلات مردم سیل زده بیشتر کنند، افزود: امیدواریم با وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان شاهد عبور از این مشکلات به وجود آمده باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود با اشاره به شکست جنگ‌های نظامی آمریکا در دهه‌های اخیر گفت: امروز آمریکایی‌ها به جای تلاش سخت افزاری با نفوذ در میان کشور‌ها به تلاش برای استحاله در درون ملت‌ها روی آورده اند.
 
وی با بیان این که ملت ایران تا زنده است شعار و عقیده آن‌ها مرگ بر آمریکا است، ادامه داد: این ملت در چهار دهه اخیر ثابت کرده هیچ گاه زیر بار زور و ذلت نخواهد رفت و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حراست و پشتیبانی می‌کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات