۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۰۲۰۷۲
حجت الاسلام تقی زاده خبر داد؛

خدمات رسانی طلاب مدارس علمیه مازندران به سیل زدگان

خدمات رسانی طلاب مدارس علمیه مازندران به سیل زدگان
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران از همراهی و مشارکت طلاب مدارس علمیه در خدمات رسانی به سیل زدگان استان خبر داد.
حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از همراهی و تلاش همه مدارس علمیه در جریان سیل اخیر خبر داد.
 
وی با بیان این که هر یک از مدارس علمیه در قالب جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین حضور در مناطق سیل زده به ارائه خدمات به سیل زدگان استان‌های شمالی پرداختند، افزود: آثار و برکات حضور طلاب مدارس علمیه در سطح مناطق سیل زده کاملاً مشهود است.
 
حجت الاسلام تقی زاده همچنین از حضور طلاب برخی مدارس علمیه در مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: علیرغم این که برخی شهر‌های مازندران با خسارت‌های ناشی از سیل مواجه بودند، اما طلاب برخی مدارس علمیه استان برای کمک به هموطنان آق قلا و گمیشان اعزام شدند.
 
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس از ابلاغیه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، همه مدارس علمیه استان برای کمک به سیل زدگان بسیج شدند، تصریح کرد: این حضور کاملاً خودجوش و بر اساس نیاز مناطق سیل زده انجام شد و خوشبختانه اثرات بسیار خوبی نیز در مدیریت بحران به وجود آمده داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر یک از مدارس علمیه استان بر اساس شرایط و نیاز شهر‌های پیرامونی خود اعزام شدند، بیان داشت: با توجه به این که حجم خرابی‌ها در برخی شهر‌های استان بسیار بالا بود، حضور خودجوش طلاب مدارس علمیه ضمن کاهش آلام مردم سیل زده، روند امداد رسانی به این مناطق را نیز تسریع کرد.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که طلاب مدارس علمیه تعطیلات عید نوروز خود را همراه با مردم سیل زده و خسارت دیده استان‌های شمالی گذراندند، خاطرنشان کرد: این حس نوع دوستی و تکلیف مداری روحانیت موجی از خوشحالی را در میان مردم سیل زده استان ایجاد کرد.
 
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان هیچ گاه جدای از مردم نیستند و در همه لحظات با آن‌ها همراه خواهند بود، بیان داشت: حضور حوزویان با لباس مقدس روحانیت در کنار مردم و کمک و همراهی با آن‌ها بار دیگر چهره مردمی روحانیت را اثبات کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم آغاز کلاس‌های حوزه هنوز هم برخی از طلاب مشغول خدمات رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان هستند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این تلاش‌ها و مجاهدت‌های فی سبیل الله آثار و برکات ارزشمندی را با خود به همراه خواهد داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات