۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۱۷۶
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:‏

تحقق ارزش‌های اسلامی در جامعه درگرو همت مداوم و همگانی است

تحقق ارزش‌های اسلامی در جامعه درگرو همت مداوم و همگانی است
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: تحقق ارزش‌های اسلامی در جامعه دینی مستلزم تلاش و همت همگانی و شبانه‌روزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، امروز در دیدار مسؤولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد به تبیین نقش و جایگاه ویژه ولایت در نظام اسلامی پرداخت.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر و محور ولایت، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم در تمامی شئون زندگی خود در سایه‌سار ولایت حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با اشاره به اهمیت احساس تکلیف نسبت به نظام و انقلاب، افزود: باید در سنگر نظام اسلامی و حکومت الهی و ولایت فقیه تمام تلاش شبانه‌روزی ما بر این باشد که ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه محقق شود.

سرهنگ احیا محمد امیری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از روند احداث باغ موزه دفاع مقدس استان، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس استان در زمینی به وسعت 12 هکتار از گستره بوستان 100 هکتاری دوبرار بجنورد احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت بنای اصلی این باغ موزه در سطح پنج هزار و 300 متر عملیاتی و فنداسیون بنا تکمیل شده است، افزود: سالن آمفی‌تئاتر به ظرفیت 500 نفر برای پخش فیلم‌های انقلابی، سالن‌های نمایشگاهی ثابت برای نمایش آثار و وصیت‌نامه شهدا، کتابخانه و ... ازجمله بخش‌های این باغ موزه هستند.

سرهنگ پاسدار امیری ادامه داد: افزون بر این در محوطه باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی انواع دستگاه‌های جنگی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در بطن بوستان دوبرار جانمایی شده این مجموعه در آینده به قطب گردشگری استان تبدیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: دفاع مقدس سند رسمی انقلاب است و اگر دفاع مقدس نبود انقلاب همچنان قولنامه‌ای بود؛ ازاین‌رو باید از تمام توان و ابزارهای موجود برای ماندگاری پیام و ارزش‌های دفاع مقدس بهره گیریم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات