۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۰۲۴۵۲
امام جمعه نورآباد:

راه ارتباطی ۷۰ روستای نورآباد قطع است

راه ارتباطی ۷۰ روستای نورآباد قطع است
امام جمعه نورآباد از قطع بودن راه‌های ارتباطی برخی روستا‌های سیل زده نورآباد خبر داد و گفت: امید است به دور از تبعیض در امدادرسانی‌ها مدیریت شود.

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وقوع سیل اخیر و خسارت های وارد شده به مردم نورآباد بیان داشت: حجم خسارت ها بسیار بالا است.

وی با انتقاد از ستاد مدیریت بحران افزود: زیرساخت‌های عمرانی منطقه و مردم نورآباد نیز خسارت فراوانی دیدند.

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به قطع بودن راه های ارتباطی 70 روستا شهرستان دلفان خاطرنشان کرد: حجم کمک رسانی به مردم این شهرستان پایین بوده و توجه زیادی به مناطق سیل زده نورآباد نمی شود.

وی با بیان اینکه چادر، مواد غذایی، لباس، پتو و وسایل گرمایش از نیازهای مبرم مردم سیل زده نورآباد است، عنوان کرد: انتظار می رود به دور از تبعیض به مردم این شهرستان نیز توجه شود.

امام جمعه نورآباد در ادامه به فعالیت گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده شهرستان نورآباد اشاره کرد و یادآور شد: برای رفع مشکلات این حجم امدادرسانی کافی نیست.

وی اظهار داشت: مردم در قالب گروه های جهادی و نیروهای بسیجی و حوزوی در کنار هم برای بهبود وضعیت زندگی مردم سیل زده نورآباد در حال تلاش هستند و امید است وضعیت امداد رسانی سرعت بیشتری پیدا کند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.
0
0