۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۴۸۸
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز مطرح کرد؛

خدمات اجتماعی طلاب و روحانیان به سیل زده‌های استان خوزستان

خدمات اجتماعی طلاب و روحانیان به سیل زده‌های استان خوزستان
حجت الاسلام قربانی گفت: در سیل اخیر شاهد خدمات اجتماعی روحانیان در عرصه‌های مختلف از قبیل ترمیم سیل بندها، پاکسازی مناطق و تخلیه خانه‌ها هستیم.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدرسه از ساعات اولیه بحران سیل با تعطیلی کلاس‌های درس، طلاب و اساتید را به مناطق سیل زده ارسال کرد، افزود: گروه‌های جهادی از سوی مدرسه تشکیل شد و طلاب بومی هر منطقه در آنجا نیز گروه‌هایی تشکیل و به ترمیم و استحکام سیل بند‌ها پرداختند.

وی با بیان اینکه طلاب در همه مسیر‌های بحران خیز مستقر هستند، تصریح کرد: عمده بار اجرایی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان از قبیل کار‌های پشتیبانی و تدارکاتی و خدمات برای به روز رسانی امکانات بر عهده مدرسه است.

حجت الاسلام قربانی اظهار داشت: مدرسه از همان روز‌های اول وقوع سیل به یک ستاد بحران تبدیل شد و در حال حاضر همه طلبه‌ها و اساتید تا نیمه‌های شب در بحث خدمت رسانی به سیل زدگان فعال هستند.

وی به حضور روحانیان در ترمیم سیل بند‌ها اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب خواستار هدایت دینی و سیاسی و ارائه خدمات اجتماعی از جامعه روحانیت در کنار وظایف ذاتی است که در سیل اخیر حضور شاهد خدمات اجتماعی روحانیت در عرصه‌های مختلف از قبیل ترمیم سیل بندها، پاکسازی مناطق و تخلیه خانه‌ها هستیم.

مدیر حوزه امام خمینی (ره) اهواز با بیان اینکه بخش عمده‌ای از طلاب و روحانیون استان در کنار مردم هستند، تصریح کرد: کمک‌های مردمی را طلاب از طریق شبکه‌های مسجدی و پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات