۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۰۲۵۱۵
امام جمعه موقت کاشان:

قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی اوج حماقت و دشمنی ترامپ بود

قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی اوج حماقت و دشمنی ترامپ بود
امام جمعه موقت کاشان گفت: ترامپ با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی اوج حماقت و دشمنی خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید سید محمد ولی زاده با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: نام گذاری میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز افتخار بزرگی برای جانبازان میهمن اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب است.

وی از شجاعت به عنوان یکی از ویژگی‌های حضرت ابوالفضل (ع) نام برد و با اشاره به دو نوع شجاعت روحی و جسمی، گفت: شجاعت روحی حضرت ابوالفضل (ع) این بود که از مرگ نترسید و یک تنه و بدون شمشیر و تنها با تکیه بر قدرت روحی به دشمن حمله کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار اطاعت پذیری را یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت ابوالفضل (ع) دانست و اظهار داشت: حضرت ابوالفضل (ع) با گفتار و رفتار خود نمود عینی یک بنده واقعی اطاعت پذیر بود.

وی ادامه داد: تمام ارزش حضرت ابوالفضل (ع) به عبودیت و بندگی و به خوبی‌ها و ارزش‌های اکتسابی و اخلاقی و بصیرت و ایمان و فداکاری حضرت است و ایشان بهترین الگو برای ما است تا بصیرت داشته باشیم و وظیفه شناس باشیم.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران را اوج ذلت آمریکا دانست و افزود: ترامپ رییس جمهور آمریکا با معرفی سپاه پاسداران به عنوان تروریست اوج حماقت و دشمنی خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانید.

به گفته وی، شخص فاسق و فاجری به نام ترامپ با معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان تروریست به خیال خام خودش قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به انزوا بکشاند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه شکست آمریکا در سوریه و عراق ضربه بزرگی بر پیکره آمریکا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود اظهار داشت: اقدامات خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران و تروریست خواندن سپاه پاسداران به خاطر سیلی محکمی است که از سپاه دریافت کرده است.

لازم به ذکر است، دیدار با خانواده‌های شهدای کاشان هر ۱۵ روز یک بار از سوی کانون فرهنگی مسجد آیت الله رضوی کاشانی با حضور نمازگزاران این مسجد همراه با زیارت عاشورا مداحی و سخنرانی حجت الاسلام اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات