۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۰۲۵۹۱

آثار منتشرشده دفتر نشر پردیس خواهران دانشگاه امام صادق در سال ۹۷

آثار منتشرشده دفتر نشر پردیس خواهران دانشگاه امام صادق در سال ۹۷
علاقه‌مندان برای دسترسی به سایر عناوین چاپ شده در زمینه‌های فلسفی، فقهی، حقوقی و علوم تربیتی می‌توانند به سایت http://www.isuw.ac.ir مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در این نوشته به معرفی آثار منتشرشده دفتر نشر دانشگاه امام صادق (پردیس خواهران) در سال ۹۷ پرداخته شده است.

از آنجا که در جهان ارتباطات، کتاب از وسایل مهم و مؤثر در انتشار و انتقال سریع و وسیع افکار و اندیشه­ها به شمار می­رود از این رو پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) برای اعتلای فرهنگ و ارتقای سطح دانش و اندیشه، هرساله به چاپ و توزیع کتب، طرح‌های پژوهشی، درسنامه­‌ها، مجموعه مقالات، حمایت از پایان نامه‌های برتر دانش‌آموختگان دانشگاه با توجه به نیاز گروه‌های آموزشی ـ پژوهشی در سطح دانشگاه و سایر مؤسسات علمی ـ تحقیقاتی، انتشار مقالات علمی- پژوهشی برای پاسخ­گویی به شبهات علمی در حوزه پژوهش‌های مسأله محور، مقایسه­ای و میان رشته‌ای با رویکرد علوم انسانی اسلامی می‌پردازد.

عناوین کتاب‌های منتشر شده پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) در سال ۱۳۹۷:

طرائق تدریس اللغه الثانیه المدخل التواصلی فی تعلیم اللغه العربیه؛
نحو الوظیفی ۱ ف ۲، ۳ و ۴؛
تصویر سازمانی دانشگاه اسلامی از ایده تا عمل؛
محرمانگی اطلاعات فردی بزه دیده شاهد و تعارض آن با حقوق متهم.
 
علاقه‌مندان برای دسترسی به سایر عناوین چاپ شده در زمینه‌های فلسفی، فقهی، حقوقی و علوم تربیتی می‌توانند به سایت http://www.isuw.ac.ir مراجعه کرده و از قسمت تازه‌های نشر، عناوین و آثار منتشرشده را ملاحظه فرمایند. /۹۲۵/ن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات