۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۸۹۹

تقدیر مدیر حوزه از خدمت رسانی طلاب خواهر به سیل زدگان

تقدیر مدیر حوزه از خدمت رسانی طلاب خواهر به سیل زدگان
آیت الله اعرافی با تقدیر از خدمت رسانی طلاب به سیل زدگان گفت: حوزه علمیه خواهران نقش مؤثر، مفید و بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله اعرافی در بازدید از مناطق سیل‌زده استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: من در بازدیدی که داشتم به‌خوبی حس کردم که به فضل الهی خواهران تحصیل‌کرده در حوزه‌ علمیه خواهران و مدیر و مسؤولان استانی حوزه علمیه خواهران لرستان با برنامه‌ریزی و با دل‌وجان در حال کمک‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به خدمات حوزه علمیه خواهران به سیل‌زدگان افزود: انتظار ما نیز از این نهاد حوزوی همین است، در سطح کشور نیز همه مراکز حوزوی در خدمت مردم هستند و در استان لرستان نیز همگرایی خوبی میان این نهادها برای خدمت‌رسانی به مردم وجود داشته است.

مدیر حوزه‌‌های علمیه با اشاره به برنامه‌ریزی و مدیریت مناسبت خواهران طلبه برای خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده ابراز کرد: در بازدیدی که از این مناطق داشتم نیز شاهد این بودم که جمع زیادی از خواهران طلبه در حال امدادرسانی به مردم هستند، حوزه علمیه خواهران نقش مؤثر، مفید و بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان داشته است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات