۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۰۲۹۱۸
حجت الاسلام پیرمحمدی مطرح کرد؛

فعالیت شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان

فعالیت شورای تهذیب در مدارس علمیه لرستان
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به تشکیل و راه اندازی شورای تهذیب در حوزه علمیه استان، گفت: این شورا با هدف رصد برنامه های تربیتی و تهذیبی فعالیت دارد.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شورای تهذیب در حوزه علمیه استان راه اندازی شد و هم اکنون در حال فعالیت است.

وی افزود: هدف از فعالیت شوای تهذیب رصد برنامه های تربیتی و تهذیبی و اجرای هدفمند برنامه ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب برنامه های معاونت تهذیب است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برنامه های مهم این مرکز را برگزاری جلسات و کلاس درس اخلاق عنوان کرد و گفت: در سال جدید نیز کلاس های درس اخلاق به صورت منظم و مستمر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری جلسات اخلاق را تربیت طلابی مهذب و کارآمد عنوان کرد و اظهار داشت: از ظرفیت اساتید اخلاق در برگزاری این کلاس ها و با هدف تربیت طلابی با اخلاق و انقلابی بهره مند خواهیم شد.

حجت الاسلام پیرمحمدی افزود: برای طلاب اخلاق در کنار علم برای طلاب اولویت دارد و این مهم در موفقیت علمی و تبلیغی طلبه نقش آفرین است.

وی طلاب را برای دیگر اقشار جامعه الگو خواند و خاطرنشان کرد: طلاب در کنار فراگیری علوم دینی باید بنیه اخلاقی خود را تقویت کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات