۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۰۳۲۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

سپاه پاسداران انقلاب یاری رسان و مدافع مردم مظلوم سراسر جهان است

سپاه پاسداران انقلاب یاری رسان و مدافع مردم مظلوم سراسر جهان است
حجت الاسلام رضایی گفت: سپاه پاسداران انقلاب یاری رسان و مدافع مردم مظلوم سراسر جهان است.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این 40 سال نقش موثر و درخشانی در کشور داشته و این نهاد مقدس یکی از رویش‌های مردمی انقلاب است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب توسط امام راحل در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی تشکیل شد و برکات بسیاری برای نظام اسلامی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: همه ما پاسدار هستیم و به تمام پاسداران میهن خود افتخار می‌کنیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه سپاه در هر جایی که نظام نیاز به آن داشته حضور یافته و در سیل و زلزله نقش موثری ایفا کرده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب یاری رسان و مدافع مردم مظلوم سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه این نهاد مقدس در مقابل تمام ظلم و ستم‌ها ایستادگی می‌کند، ادامه داد: امروز هر جایی که مکتب اسلام مورد تهدید قرار گیرد و قدرتی که تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند، سپاه پاسداران انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سپاه همه دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را دفع می‌کند و اگر امروز سپاه مورد حمله و هجمه آمریکا قرار گرفته به دلیل کارایی این نهاد مقدس در دفاع از کشور است.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: تا روزی که سپاه پاسداران انقلاب در کشور است دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند و خواب‌های شوم دشمنان تعبیر نمی‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات