۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۳۲۶۰
حجت الاسلام قربانی:

سپاه استکبار ستیزی خود را طی چهل سال اخیر نشان داده است + فیلم

سپاه استکبار ستیزی خود را طی چهل سال اخیر نشان داده است + فیلم
استاد حوزه علمیه گفت: تحرکات اخیر آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی در این چهل سال انقلاب نشان از استکبار ستیزی و روحیه مبارزاتی علیه طاغوت بوده است.

حجت الاسلام قربانی معاون تهذیب حوزه علمیه آیت الله ایروانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه اجتماع عظیم طلاب و حوزه های علمیه علیه اقدامات اخیر ترامپ ضمن اهمیت حمایت طلاب و حوزه های علمیه با اشاره به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: در مطالبات معظم له همواره سپاه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است تا آنجا که می فرمایند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، توصیف هایی از این قبیل در قاموس بیانات امام خمینی و مقام معظم رهبری به وفور اشاره شده است.

در شرایط کنونی کفر علیه ایمان به سرکردگی آمریکا به پا خواسته است

وی در ادامه با اشاره به حساسیت شرایط کنونی و تجمیع تمام کفر علیه ایمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام تمام کفر به سرکردگی آمریکا حاشیه هایی ساخته است و نیروی مقدس سپاه پاسداران را تروریست اعلام کرده ما در حمایت این نهاد انقلابی و نهضتی از جان و دل مایه خواهیم گذاشت و همراه و پشتیبان شان هستیم.

استاد حوزه علمیه ضمن تشریح و پاسخ به این سوال که تحلیل حضرتعالی از اقدامات و بیانیه اخیر آمریکا چیست؟ ابراز داشت: این که آمریکا سپاه را تروریست دانسته عملا نشانگر قدرت و عظمت و رسالت پی گرفته سپاه است که عملکرد خوبی داشته و در راستای مبانی تعریف شده انقلاب حرکت کرده است.

وی در ادامه افزود: تحرکات اخیر آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی در این چهل سال انقلاب نشان از استکبار ستیزی و روحیه مبارزاتی علیه طاغوت این نظام مقدس بوده و آمریکا از قدرت نظام جمهوری شگفت زده شده است و در مقابل برادران سپاهی سر تعظیم فرو آورده از این رو بیانیه اخیر را در اوج حقارت صادر کرده است./۸۱۱/ت302/ب1

تعداد بازدید : 3
محرمی محرمی
ارسال نظرات