۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۰۳۳۴۱
برای حضور طلاب در مناطق سیل زده؛

کلاس‌های درس آیت الله اراکی تعطیل شد

کلاس‌های درس آیت الله اراکی تعطیل شد
آیت الله اراکی گفت: از طلاب حوزه علمیه که در دروس ما حاضر می‌شوند، درخواست کردیم تا به یاری سیل زده‌ها بپردازند که در این باره شاهد حضور طلاب در لرستان و خوزستان بودیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، ظهر امروز پس از دیدار با آیت الله موسوی جزایری در جمع خبرنگاران، با اشاره به وقوع سیل در چندین استان اظهار داشت: حادثه سیل در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها گسترده‌تر و خسارت‌های بسیاری وارد کرد که در این باره همدرد با سیل زدگان و مصیبت دیدگان هستیم.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه همه مسؤولان دولتی، نهاد‌های دولتی و نظامی به ویژه سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و نیرو‌های مردمی در خدمت رسانی به سیل زدگان بسیج شدند، افزود: خداوند متعال در این بحران نمایش عجیب همدلی و یکپارچگی ملت به سیل زدگان را نشان داد و ما نیز به نوبه خود وظیفه دانستیم که با مصیب زدگان خوزستانی ابراز همدردی داشته باشیم و در حد توان کمک کنیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: از طلاب حوزه علمیه که در دروس ما حاضر می‌شوند، درخواست کردیم تا به یاری سیل زده‌ها بپردازند که در این باره شاهد حضور طلاب در لرستان و خوزستان بودیم.

آیت الله اراکی عنوان داشت: مسؤولان استان و نیرو‌های مسلح ما زحمات بسیاری کشیدند و اینگونه نمایشی بزرگ از همدلی، ایثار و یکدلی نشان دادند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شاهد بازسازی مناطق سیل زده باشیم، گفت: امید است چنین بازسازی بهتر از گذشته شده و رسیدگی به سیل زدگان در اسرع وقت انجام و برنامه ریزی‌های متقن صورت گیرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
از اقدامات دولت و گروه های جهادی و طلاب در کمک به محرومان سیل زده تشکر می شود.
مردم مناطق سیل زده در معرض گرمای شدید قرار دارند.
هم چنین آنچه موجب درس‌آموزی از این حوادث تلخ می‌شود، مطالعه و آسیب‌شناسی دقیق و موشکافانه است که در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید به صورت همه‌جانبه و فعال ورود کنند تا ان‌شاءالله با یک جمع‌بندی صحیح و جامع برسیم.
0
0