۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۰۳۴۱۱
نماینده مجلس:

جوانان چشمه جوشان خلاقیت، نوآوری و پویایی در جامعه هستند

جوانان چشمه جوشان خلاقیت، نوآوری و پویایی در جامعه هستند
حجت الاسلام عبادی گفت: جوانان چشمه جوشان خلاقیت، نوآوری و پویایی در جامعه هستند و باید گام دوم انقلاب رهبری را مطالعه و در جهت تحقق آن گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز امنیت در کشور را مدیون جانفشانی‌های شهدا و نیروهای مسلح مانند ارتش هستیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از امنیت کشور را مرهون فداکاری‌های ارتشیان هستیم، گفت: نیروهای ارتش در 40 سال از انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری‌های زیادی کردند و حتی بسیاری در ارتش قبل از انقلاب نیز طرفدار امام راحل و مردم بودند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتش همواره در کنار مردم بوده است و نیروهای مسلح در سیل و زلزله، مرزها و شرایط بحرانی حضور فعال داشتند و امروز ارتش جزئی از مردم است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: فداکاری‌های ارتش برای انقلاب اسلامی هیچگاه از یاد نمی‌رود و نیروهای مسلح تمام تلاش خود را برای سربلندی نظام اسلامی می‌کنند و اگر نیروهای مسلح در این ایام نبودند مشکلات مردم بیشتر از این می‌شد.

وی با اشاره به روز جوان، ادامه داد: جوانان می‌توانند یک جامعه را متحول کنند و نشاط، پویایی و خلاقیت جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان معجزه می‎کند و جوانان در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری پیشرفت‌های بسیاری داشتند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان چشمه جوشان خلاقیت، نوآوری و پویایی در جامعه هستند و باید گام دوم انقلاب رهبری را مطالعه و در جهت تحقق آن گام بردارند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اخذ مجوز رشته تخصصی قلب و عروق در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اظهار کرد: در این زمینه نیز مجمع نمایندگان استان به همراه مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با دکتر نمکی وزیر بهداشت مکاتبه و دیدار حضوری داشتند و یکی از مطالبات ما نیز اخذ مجوز رشته تخصصی قلب و عروق در استان بود که به نتیجه رسید و امیدواریم این رشته منشأ خدمات فراوان برای استان باشد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات