۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۰۳۴۵۷
نماینده مجلس خبرگان:

استفاده از ظرفیت مساجد برای کمک به سیل‌زدگان بسیار موثر خواهد بود

استفاده از ظرفیت مساجد برای کمک به سیل‌زدگان بسیار موثر خواهد بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: استفاده از ظرفیت مساجد، کسبه و بازاریان و بانک‌ها برای کمک به سیل‌زدگان و کم کردن مشکلاتشان، مؤثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی نذیراحمد سلامی اظهار کرد: وظیفه هر شهروندی است که در حد بضاعت به سیل زدگان و آسیب دیدگان کمک کند زیرا در کنار اجر اخروی و معنوی وفاق و همدلی مردم را با یکدیگر تقویت می کند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه هر مسجد یک بخش از کار را بر عهده بگیر طرح بسیار موثری است اما ممکن است در محله و یا مکانی مسجد نباشد این دلیل نمی‌شود که مردم نسبت به موضوع بی تفاوت باشند و باید از کاری از آنان بر می آید دریغ نکنند.

وی گفت: مردم می‌توانند از طریق‌های دیگر نیز اقدام به کمک به سیل زدگان کنند حتی چند قلم از اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان را تامین کنند.

مولوی سلامی گفت: امیدواریم کسبه و بازاریان نیز در این صحنه پیشتاز میدان مشارکت باشند.

وی با اشاره به طرح «جهاد همبستگی ملی» سپاه با هدف کمک به هموطنان سیل‌زده، از مردم و خیران خواست در کنار هموطنان سیلزده باشند تا زندگی خود را با امید بیشتر از نو بسازند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مبرزیان
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به همراه طلاب بجنوردی٬ با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان٬ بخشی از فعالیت‌های لایروبی و بهسازی منازل سیل‌زدگان را انجام دادند.
0
0