۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۰۴۳۲۳
برای کمک به سیل زدگان صورت گرفت؛

حضور طلاب ۵ استان در شهرستان شادگان

حضور طلاب ۵ استان در شهرستان شادگان
مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان گفت: طلاب، دانشجویان و بسیجیان بسیاری از قم، اصفهان، مشهد، زنجان و قزوین در شهرستان حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام محمد فرامرزی، مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با وضعیت سیل در شهرستان و اقدامات حوزه، گفت: حوزه در شهرستان به ستاد مدیریت بحران تبدیل شده و عملا کار بر روی دوش حوزه است و در این باره ترمیم سیل بندها، تخیله سیل زدگان از روستا‌های سیل زده، انجام فعالیت‌های فرهنگی در اردوگاه‌ها و کمپ‌های اسکان سیل زدگان و رایزنی با مسؤولان جهت آوردن امکانات به شهرستان را پیگیری می‌کند.

مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شادگان ادامه داد: با بسیج طلاب حوزه شاهد فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغاتی و خدماتی در اردوگاه‌ها هستیم؛ از سوی دیگر طلاب و بسیجیان شهرستان بصورت میدانی در مناطق سیل زده حضور دارند، اما با توجه به کمی تعداد طلاب، از شهرستان‌ها خواستار اعزام طلبه شدیم که همکاری بسیار خوبی صورت گرفت.

این مقام مسؤول افزود: طلاب، دانشجویان و بسیجیان بسیاری از قم، اصفهان، مشهد و زنجان و قزوین در کنار طلاب و بسیجیان و دانشجویان استان در شهرستان حضور پیدا کردند، ناگفته نماند وضعیت بحرانی شهرستان نه بحرانی‌تر شده و نه اینکه به حالت عادی بازگشته است و شاهد عدم افزایش ورودی آب هستیم.

حجت الاسلام فرامرزی خاطرنشان کرد: طلاب و حوزه‌های علمیه در کمک رسانی به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات