۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۴۳۷۵
با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان؛

گردهمایی بزرگ طلاب و فضلای استان کرمان برگزار شد

گردهمایی بزرگ طلاب و فضلای استان کرمان برگزار شد
گردهمایی طلاب و فضلای استان کرمان مقیم حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم تبلیغ درست و ضرورت حضور مبلغان در مناطق بومی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی بزرگ طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم شامگاه پنجشنبه پنجم اسفند در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به لزوم تبلیغ درست از اسلام و انقلاب اسلامی یکی از مسائل لازم برای طرح در منابر و مجالس مذهبی در ماه مبارک رمضان را بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: در برخی از شهرهای استان کرمان خبر رسیده که وهابیت به شدت در حال تبلیغ و برنامه ریزی است که در همان شهر حتی یک روحانی حضور ندارد بنابراین اگر روحانیان و مبلغان دلسوز به میدان نیایند یقینا آنها در آینده عقاید مردم ما را از بین می برند، هرچند نباید نا امید باشیم ولی جا برای کار زیاد است.

همچنین در این همایش حجت الاسلام والمسلمین مسلمی زاده رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان با اشاره به اقدامات مجمع نمایندگان طلاب کرمان از تأسیس 18 گروه تبلیغی از مبلغان بومی استان برای اعزام به شهرهای مختلف در ایام تبلیغی خبرداد.

در این گردهمایی همچنین محفل پرسش و پاسخ بین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان و طلاب و فضلا و نمایندگان حاضر در جلسه برگزار شد.

همچنین در این همایش اعلام شد با صرفه جویی در هزینه های برگزاری این نشست، مبلغ لازم برای این مسأله به سیل زدگان کشور اعطا خواهد شد.

یادآور می شود، در این همایش جمع زیادی از طلاب، فضلا و اساتید کرمانی حوزه علمیه قم و همچنین نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان حضور داشتند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مولا
Iran, Islamic Republic of
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
سلام خبرمربوط به گرده همایی کرمان آقای سازندگی نبود
0
0
کرمانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
سلام و درود خدا بر شهیدان استان کرمان خصوصا روحانیان شهید مدرسه کرمانیهای مقیم قم
0
0