۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۴۴۶۴
فرمانده قرارگاه امام رضایی‌های کشور:

خون شهدا، جوانان جهادگر را به خوزستان کشاند

خون شهدا، جوانان جهادگر را به خوزستان کشاند
یکتا با اشاره به حضور پرشور جوانان در مناطق سیل زده خوزستان، گفت: این حضور غیر طبیعی دستاورد خون شهدا محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین یکتا، فرمانده قرارگاه امام رضایی‌های کشور، شامگاه گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل اهواز در مسجد اعظم اهواز با اشاره به عجیب و غریب دانستن حضور بی شمار جوانان جهادگر در کمک رسانی به سیل زدگان خوزستانی اظهار داشت: باید پرسید که چه کسی و چه چیزی، جوانان را به خوزستان می‌کشاند؟ این حضور ثمره بسیج است همان بسیجی که «کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ».

فرمانده قرارگاه امام رضایی‌های کشور با اشاره به اینکه مردم در کمک‌رسانی با همه امکانات به صورت خودجوش به میدان آمدند، عنوان داشت: این حضور دلیل بر تأکیدات رهبر انقلاب به جوانان در بیانیه گام دوم است، حضوری غیر طبیعی که دستاورد خون شهدا محسوب می‌شود.

یکتا با بیان اینکه حضور جوانان در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها غیر قابل بیان است، تصریح کرد: رهبر انقلاب، دل‌های آماده جوانان و در عین حال مأموریتی را می‌بیند که در بیانیه گام دوم به چنین جوانان دارد.

وی با بیان متفاوت دانستن سیل استان خوزستان و زلزله سرپل ذهاب با همه حوادث در کشور گفت: خوزستان و کرمانشاه مدفن شهدا است؛ از این رو خون شهدا همگان را به سوی خود می‌کشاند.

فرمانده قرارگاه امام رضایی‌های کشور با بیان اینکه خون شهدا با خون بچه‌های جهادگر در خوزستان ادغام شده است، گفت: حضور گسترده، نیرو‌های بسیجی، جوانان و اقشار مختلف در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان داغی بر جگر خلق عرب گذاشت و آبی بر روی آتش فتنه‌ها ریخت و خنک نسیمی را بر دل مظلوم خوزستانی‌ها بود.

یکتا با ابراز امیدواری از اینکه مناطق سیل زده بهتر از گذشته ساخته شوند، خاطرنشان کرد: با خود عهد و پیمان بستیم که تا آغاز حرکت کاروان‌های راهیان نور، خالصانه در کنار خوزستانی‌ها باشیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات