۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۵۸۳
آیت الله اعرافی:

روحانیت تا برطرف شدن مشکلات کنار مردم خواهد بود

روحانیت تا برطرف شدن مشکلات کنار مردم خواهد بود
آیت الله اعرافی با بیان اینکه روحانیت در کنار سایر اقشار فرهنگی در خدمت سیل‌زدگان است، گفت: روحانیت در کنار مردم است تا مشکلات به شکل اساسی جبران شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، شامگاه گذشته در بازدید از مدرسه علمیه امام حسین (ع)، اظهار داشت: سیل در چندین استان سبب درد و رنج بسیاری از مردم شد، اما نزول برکات الهی و همیاری، مهر، محبت و صمیمیت مردم ایران اسلامی تا حدودی از آلام و درد‌ها کاست.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ملت ایران شایستگی پرچم‌داری را دارد، افزود: ملت ایران در برابر باد‌هایی که هر از چند گاهی در کشور می‌آیند، خود را نشان می‌دهد و حادثه سیل بار دیگر گوهرناب ملت ایران، حقیقت انقلاب اسلامی و محبت به اهل بیت (ع) را نشان داد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در سطح کشور، ستاد حوادث غیرمترقبه حوزوی از زمان آغاز زلزله کرمانشاه تشکیل شد، افزود: هدف از ستاد آن است که در مواقع نیاز روحانیت از باب ادای تکلیف در صحنه حضور پیدا کند که در این باره نزدیک به ده هزار روحانی استان و خارج از استان در مناطق سیل زده حضور یافتند.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به وجود عقب ماندگی در چندین استان از جمله خوزستان گفت: برای جبران چنین عقب ماندگی‌هایی باید گام‌هایی برداشته شود؛ چرا که جایگاه و منزلت خوزستان با توجه به وجود منابع بسیار نباید اینگونه باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه روحانیت در کنار سایر اقشار فرهنگی در خدمت سیل‌زدگان است، خاطرنشان کرد: روحانیت در کنار مردم است تا مشکلات مردم به شکل اساسی جبران شود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات