۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۰۴۶۷۴
با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان؛

جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می شود
جلسات تفسیر قرآن برای دوازدهمین سال متوالی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در جلسه ستاد تفسیر قرآن به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: رمضان بهار قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: باید از فرصت ماه مبارک رمضان بهره مند شویم و با انس بیشتر با قرآن کریم نسل جوان را با تعالیم و آموزه های این کتاب آسمانی آشنا سازیم.

وی عنوان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن در مسجد بعثت خرم آباد افزود: این جلسات با محوریت تفسیر سوره احزاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال دوازدهمین سالی است که جلسات تفسیر قرآن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بحمدلله مورد استقبال علاقمندان به ویژه جوانان قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: این برنامه هر شب از سیمای لرستان پخش و هر شب به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه هدایایی اهدا می شود.

گفتنی است، در جلسات تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، آیات قرآن توسط یکی از قاریان ممتاز لرستان قرائت و سپس تفسیر مربوط به هرکدام از آیات برای حاضران گفته می‌شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات