۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۰۴۷۴۲

خشم شهروندان کشورهای عربی از امام جماعت مسجد الحرام

خشم شهروندان کشورهای عربی از امام جماعت مسجد الحرام
شهروندان کشورهای عربی ضمن به سخره گرفتن ائتلاف پولکی و مسخره آمریکا و عربستان، خشم خود را از امام جماعت مسجد الحرام به دلیل تمجید از ترامپ ابراز کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در جمع هواداران خود در «ویسکانسین» این کشور با تحقیر شاه سعودی و کشورش گفت که عربستان به جز پول هیچ چیز دیگری ندارد.

در پی این اظهارات تحقیرآمیز ترامپ، شهروندان کشورهای عربی خشم شدید خود را در شبکه های اجتماعی از عبدالرحمن السدیس امام جماعت مسجد الحرام ابراز داشتند.

باج خواهی های ترامپ از عربستان و به سخره گرفتن و تحقیر شاه این کشور موجب شده است که ریاکاری سیاسی چهره های برجسته وهابی مانند عبدالرحمن السدیس برای شهروندان کشورهای عربی بیش از پیش آشکار شود.

السدیس در حالی اخیرا از رییس جمهور آمریکا تعریف و تمجید کرده بود که وی شاه عربستان را طی سخنانی به سخره گرفته بود. 

شهروندان کشورهای عربی همچنین ائتلاف پولکی آمریکا با عربستان را به سخره گرفتند و گفتند که این عجیب ترین ائتلاف تاریخ است که یک کشور جیب کشور دیگری را خالی می کند و می گوید که منتظر حمایت ها باش!

این در حالی است که اخیرا نیز ترامپ در جمع هواداران خود در در سخنرانی در ویرجینیای غربی گفته بود که به ملک سلمان، پادشاه عربستان گفته است مشخص نیست بدون حمایت آمریکا سرنوشتشان چه می‌شود./983/ب

ارسال نظرات