۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۰۴۸۰۶
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

آغاز موج دوم خدمت رسانی روحانیان به مناطق سیل زده همزمان با ماه رمضان

آغاز موج دوم خدمت رسانی روحانیان به مناطق سیل زده همزمان با ماه رمضان
حجت الاسلام مومنی از آغاز موج دوم خدمت رسانی طلاب و روحانیان به مناطق سیل زده همزمان با برگزاری همایش اجتماع طلاب جهادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مومنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش اجتماع طلاب جهادی اعزام شده به مناطق سیل زده بر محوریت وحدت میان همه نهادهای حوزوی و موسسات حوزوی اصفهان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در این همایش که جمع کثیری از طلاب اعزام شده به مناطق سیل زده و همگام با سیل خدمت ملت ایران به مردم آسیب دیده حضور خواهند داشت، موج دوم خدمت رسانی به مردم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: وحدت میان نهادها و موسسات انقلابی و حوزوی محور فعالیت های مشترک آتی خواهد بود که به عنوان اولین ثمره این اتفاق میمون و مبارک، می تواند به اعزام  وحضورمبلغین فرهنگی و تبلیغی استان اصفهان برای ایام ماه مبارک رمضان در این مناطق سیل زده اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه گرچه وقوع سیل اخیر خسارات و آسیب های زیادی را به مردم مناطق مختلف کشور وارد آورد ولی در عرصه خدمت رسانی جلوه ای از همبستگی و اتحاد ملت ایران را به نمایش گذاشت گفت: دراین میان حضور روحانیون و طلاب جهادی در کنار دیگر آحاد ملت ایران تسکینی بر آلام مردم آسیب دیده و خط بطلانی بر یاوه گویی ها و نقشه های شوم دشمنان انقلاب و اسلام بود که خواهان ترسیم چهره غلط و دروغین جدایی ملت از روحانیت و روحانیت از جامعه بودند.

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد: این اجتماع عظیم روحانیون جهادی اعزامی به مناطق سیل زده می تواند نقطه عطف و پیوندی برای حضور جهادی و موثر روحانیون و طلاب در عرصه های مختلف دیگر کشور چون تبلیغ  اسلام و انقلاب در برابر هجوم فرهنگی دشمن باشد.

وی افزود: برنامه ریزی منسجم و متمرکز باعث اثربخشی فعالیت های جهادی خواهد بود که با هماهنگی و وحدت نیروهاو مراکز امکان پذیر است

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: روحانیت شیعه در همه عرصه ها چون جهاد، خدمت به اجتماع و مردم پیشتاز بود واز اولین پیشگامان هستند، اولین افرادی که بر دعوت لبیک می گویند روحانیون و طلاب هستند./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات