۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۰۴۹۰۹
القدس العربی نوشت:

اعدام‌های گروهی، رژیم آل سعود را به محاصره درآورده است

اعدام‌های گروهی، رژیم آل سعود را به محاصره درآورده است
یک روزنامه چاپ لندن با اشاره به اعدام 37 تن در عربستان نوشت: اعدام‌های گروهی، رژیم آل سعود را به محاصره درآورده است و سیاست «سربریدن» را برای پیش‍برد اهدافش بکار می‌گیرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، روزنامه القدس العربی طی یادداشتی با اشاره به اعدام گروهی از شهروندان عربستانی نوشت: اعدام های گروهی و شکنجه کردن ها که در برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان در حال صورت گرفتن است، نشان داد که در این کشورها فرهنگ گفت‎وگوی سازنده رخت بر بسته است که ادامه این شرایط موجب می شود تا این کشورها همچنان عقب افتاده باقی بمانند؛ چرا که پیشرفت را نباید در آسمان خراش هایی دید که بر روی جمجمه های بیگناهان ساخته می شود.

این روزنامه در ادامه بیان داشت: اعدام‌های گروهی، رژیم آل سعود را به محاصره درآورده است؛ زیرا بارها دست به اعدام های گروهی می زند و در واقع این خاندان سیاست سربریدن را برای پیش بردن اهداف سیاسی و فکری و تحقق سلطه خود بر جهان عرب بکار می گیرد. البته ناگفته نماند که روابط این کشور با رژیم صهیونیستی چتر حمایتی آمریکایی برای آل سعود تشکیل داده است.

اعدام 37 شهروند سعودی به دست آل سعود که برخی از آنها به سن قانونی نرسیده اند و برخی نیز از عالمان دینی هستند، آن هم به به اتهام تروریستی غیرقابل قبول است؛ زیرا آنها بیش از 6 سال که در زندان به سر می برند و مناطقی که در آن زندگی می کنند بسیار کم شاهد رخدادهای تروریستی بوده است./983/ب

ارسال نظرات