۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۰۴۹۲۵
رای الیوم نوشت:

میلیاردها دلار هم نتوانست مانع مسخره شدن شاه عربستان از سوی ترامپ شود

میلیاردها دلار هم نتوانست مانع مسخره شدن شاه عربستان از سوی ترامپ شود
یک روزنامه فرامنطقه ای نوشت: سرتسلیم فرودآوردن آل سعود در برابر آمریکا موجب شد تا میلیاردها دلار عربستان هم نتواند مانع مسخره شدن شاه این کشور از سوی ترامپ شود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، روزنامه رای الیوم در سرمقاله خود به قلم عبدالباری عطوان با اشاره به اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا علیه شاه عربستان، نوشت: با اینک این چهارمین باری است که ترامپ عربستان و شاه این کشور را هدف اظهارات توهین آمیز خود قرار می دهد، ولی آل سعود که یکی از بزرگترین ارتش های سایبری در جهان را در اختیار دارد، تاکنون پاسخی به واشنگتن نداده است.

رای الیوم در ادامه بیان داشت: ترامپ در سخنرانی های خود در واقع مسخره کردن عربستان و شاه آن را وسیله ای برای خندان مخاطبان خود قرار داده است بی آنکه میلیاردها دلار آل سعود بتواند دهن او را از این گونه اظهارات توهین آمیز ببندد.

این روزنامه افزود: اشتباهی که عربستان مرتکب شد این است که در همه مسایل جهان عرب به آمریکا تکیه کرده و در برابر دیکته های واشنگتن سرتسلیم فرود آورد تا اینکه مقامات این کشور دیواری کوتاه تر از دیوار عربستان برای توهین و باج خواهی نیافتند./983/ب

ارسال نظرات