۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۵۵۶۴
حجت الاسلام رسولی خبر داد؛

کمک ۵۰۰میلیون تومانی آستان امامزاده روح الله الحسنی به مناطق سیل‌زده + فیلم

کمک ۵۰۰میلیون تومانی آستان امامزاده روح الله الحسنی به مناطق سیل‌زده + فیلم
حجت‌الاسلام رسولی گفت: آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) ۵۰۰ میلیون تومان به همراه ۴ تریلی آب معدنی به مناطق سیل زده کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حجر رسولی مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع)، امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در همین آستان برگزار شد، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با برپایی خیمه های معرفتی و محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه اقدام به اجرای طرح ضیافت الهی در امامزادگان واجب التعظیم کرده است.

وی با بیان اینکه امام زاده روح الله حسنی(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) و از امامزادگان شاخص تهران بوده که مورد تکریم و تعظیم زائران است، عنوان کرد: قدمت و شجره امامزاده روح الله الحسنی(ع) به بیش از 700 سال برمی گردد و متاسفانه به دلیل برخی مشکلات قریب به 50 سال درب این آستان به روی زائران و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) بسته بود که به همت سازمان اوقاف درب این امامزاده بازگشایی شد؛ امیدوار هستیم امامزاده نورالدین(ع) که در چند قدمی امامزاده روح الله الحسنی(ع) است نیز به زودی بازگشایی و از غربت خارج شود.

مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) درخصوص برنامه های ماه رمضان، عنوان کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی با عنوان طرح ضیافت الهی در امامزاده روح الله الحسنی(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام رسولی از برگزاری محفل ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی خبر داد و اظهار داشت: طرح افطاری ساده در 30 شب ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز جماعت و مناجات خوانی به همراه مراسم سخنرانی از جمله برنامه های ویژه ایام ماه مبارک رمضان این آستان مقدس به شمار می رود.

وی ادامه داد: برپایی غرفه عفاف و حجاب، راه اندازی خیمه های معرفتی با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی، برپایی غرفه کودک، پاسخ دهی به شبهات دینی، برگزاری مسابقات مذهبی و قرآنی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در این آستان خواهد بود.

مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) درباره خدمات این آستان مقدس به سیل زدگان آسیب دیده، گفت: از همان ابتدای وقوع سیل در مناطق سیل زده 35 تن از خدام افتخاری به همراه 4 تریلی آب معدنی و 3 خاور پوشاک و اقلام مورد نیاز به ارزش 500 میلیون تومان به مناطق سیل زده اعزام و ارسال شد.

حجت الاسلام رسولی ادامه داد: همچنین موکب های امام زاده روح الله الحسنی(ع) با حضور در مناطق سیل زده روزانه بیش از 2 هزار غذای گرم در میان مردم آسیب دیده توزیع کرده است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات