۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۹
کد خبر: ۶۰۵۸۲۶
با حکم آیت الله رئیسی صورت گرفت؛

انتصاب بهادری به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضاییه

انتصاب بهادری به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی و کارشناسان قوه قضاییه
طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه علی بهادری جهرمی به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه منصوب و از خدمات رییس سابق این مرکز تقدیر شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رئیسی طی حکمی، علی بهادری جهرمی را به عنوان ریيس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه منصوب کرد.

متن کامل حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی

نظر به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه منصوب می شوید تا با همکاری کلیه وکلاء و کارشناسان محترم نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های راهبردی قوه قضاییه بویژه در دوره تحول اقدام نمایید.

ضرورت های تحول طی شرحی به صورت جداگانه ابلاغ خواهد شد.

لازم است از خدمات جناب آقای مومنی در مدت مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات جنابعالی و ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رییس قوه قضاییه

بر اساس این گزارش، دکتر علی بهادری دارای مدرک دكتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران است که رئیس هيئت مديره بنياد صيانت از حقوق شهروندی و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز می‌باشد.

بهادری پیش از این مسئوليت‌هايی همچون رياست سازمان بسيج حقوقدانان كشور، مدير پژوهشی در پژوهشكده شورای نگهبان، عضو و سرپرست گروه حقوق عمومی معاونت حقوقی مركز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام و همكاری با مرکز پژوهش های مجلس و سازمان اوقاف و امور خيريه كشور را در کارنامه کاری خود دارد.

ریيس جديد مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه از جوان ترین مدیران حقوقی کشور است كه علاوه بر تدريس در مقاطع مختلف دانشگاهی دارای 16 عنوان كتاب در حوزه‌های حقوق عمومی، حقوق بشر، حقوق تطبيقی و بيش از 30 عنوان مقاله تخصصی در نشريات علمی و تخصصی کشور است.

محمد قمین
ارسال نظرات