۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۰۶۸۱۳
مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه ایلام:

هجمه ها علیه حجاب نقشه دشمن برای ترویج بی بندوباری در جامعه است

هجمه ها علیه حجاب نقشه دشمن برای ترویج بی بندوباری در جامعه است
حجت الاسلام تمرخانی گفت: هجمه های اخیر دشمنان علیه حجاب و ارزش های دینی تنها برای ترویج بی بندو باری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حسین تمرخانی، مسوول امور صیانتی طلاب استان ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسه صاحب الزمان شهرستان ایلام اظهار داشت: حجاب از احکام الهی و از واجبات بوده که بارها در قرآن به آن اشاره شده است.

وی افزود: حجاب و عفاف وسیله ای برای ارتقا منزلت زنان بوده و جایگاه زن در اسلام با اهتمام به همین مهم بسیار بالا ترسیم شده است.

حجت الاسلام تمرخانی خاطر نشان کرد: حجاب از دستورات صریح خدواند بوده که بارها در قرآن بدان تاکید شده پس ارتباطی با قانون نداشته بلکه از واجبات دین اسلام است و باید در جامعه اسلامی رعایت شود.

مسوول امور صیانتی طلاب استان ایلام عنوان داشت: دشمنان ما که از هر نقشه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند امروزه در تلاش هستند تا با هدف قرار دادن حجاب جایگاه و منزلت زن ایرانی مسلمان را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: آنها به خوبی می دانند که زن مسلمان یکی از ارکان مهم خانواده در نظام اسلامی بوده و با تخریب جایگاه وی اولین اجتماع و مربی نسل جوان را از رسالت خود دور می سازند و از این طریق به نظام اسلامی ضربه خواهند زد.

این مدرس حوزه بیان داشت: اتفاق اخیر تجمع غیر قانونی علیه قانون در دانشگاه تهران توسط عده ای مزدور در اعتراض به قانون پوشش در دانشگاه تهران بیانگر این حقیقت است که دشمنان ما قصد ترویج بی بندوباری در جامعه اسلامی را دارند.

مسوول امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه اسلام ادامه داد: هجمات اخیر دشمنان نقشه آنها علیه حجاب و ارزش های دینی تنها برای ترویج بی بندو باری در جامعه است.

حجت الاسلام تمرخانی ابراز کرد: حجاب یکی از ارزش های مهم دینی است و تجمع علیه آن کاملا غیرقانونی بوده و مسوولان باید با عوامل این حرکت ضد دینی و تفرقه افکانه برخورد جدی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از توصیه شهدا در وصیتنامه هایشان حفظ حجاب بوده، گفت: خون های جوانان پاک و مومن پای نهال انقلاب ریخته شده تا ایران اسلامی کشوری باشد که احکام الهی در آن اجرا شود.

مسوول امر به معروف و نهی از منکر حوزه علمیه استان ایلام در پایان بیان داشت: یکی از وظایف مهم مبلغان دینی ترویج و تشریح حجاب و عفاف و  بیان آثار آن در جامعه در ارتقا شان و منزلت زنان است./879//210/خ

 

جلال وحید نیا
ارسال نظرات