۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۰۷۰۰۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سبقت و سرعت در خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین رویکرد مسؤولان باشد

سبقت و سرعت در خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین رویکرد مسؤولان باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید مسؤولان و متولیان بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی شایسته‌تر و بهتر به مردم سرعت و سبقت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان استانی بر ارتقای خدمات‌رسانی شایسته‌تر و بهتر به مردم تأکید کرد و افزود: مردم ما در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب و نظام بوده و شایسته دریافت خدمات بهتر هستند.

وی با اشاره به تأکیدات اسلامی در زمینهٔ خدمات‌رسانی به مردم، اضافه کرد: قرآن می‌فرماید در کارهای خیر سرعت بگیرید؛ یعنی هر جا کار خیری دیدید با سرعت به سمت آن بروید، فرصت را از دست ندهید و از کار خیر بهره گیرید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه افزون بر سرعت در کار خیر، سبقت در خدمت هم مورد تأکید قرآن و آموزه‌های اسلامی است، افزود: بر این اساس باید به هر کار خیری در وهله نخست با سرعت و در وهله بعد با نگاه سبقت به آن بپردازید.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: بر این اساس باید مسؤولان و متولیان بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی شایسته‌تر و بهتر به مردم سرعت و سبقت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه البته بالاتر از رصد مخلوقات، خداوند متعال هم این امور را می‌بیند، اضافه کرد: خداوند از انسان‌هایی که به مخلوقات خدمت می‌کنند راضی است و طبق آموزه‌های دینی بهترین مردم کسانی هستند که به عیال و نان‌خور خداوند کمک می‌کنند و اکنون هم میلیاردها انسان جزء خانواده و عیال خداوند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: همه عالم روزی‌خور خداوند هستند؛ ازاین‌رو هر کس بیشتر به مخلوقات خداوند خدمت کند محبوب‌تر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در روز قیامت وقتی انسان‌ها محشور می‌شوند برخی افراد نوری به همراه خود دارند، این نور همان اعمال خوب آن‌ها و تجسم فعالیت‌های نیکشان در دنیا است که در روز قیامت به نور تبدیل می‌شود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خدمت در دنیا ظاهر و باطنی دارد؛ ظاهر آن را الآن می‌بینیم اما باطن آن نور و روشنایی است که در قیامت به کمک ما می‌آید تا از گردنه‌های قیامت عبور کنیم./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات