۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۰۷۰۳۵
مدیر حوزه علمیه ایلام:

پیشرفت مدارس علمیه مستلزم حرکت در مسیر حوزه انقلابی است

پیشرفت مدارس علمیه مستلزم حرکت در مسیر حوزه انقلابی است
حجت الاسلام مرادبیگی گفت: برای پیشرفت مدارس علمیه حرکت در مسیر حوزه انقلابی بسیار واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جلسه شورای معاونان این مرکز اظهار داشت: برای پیشرفت مدارس علمیه حرکت در مسیر حوزه انقلابی بسیار واجب است.

وی افزود: باید گفتمان های انقلابی را در جامعه افزایش دهیم و این امر مستلزم تقویت معرفت و بصیرت خواهد بود.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطر نشان کرد: از وظایف مهم حوزه تبیین احکام اسلامی و معارف الهی برای آحاد جامعه است که طلاب نباید از این رسالت اصلی خود غافل شوند.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: بعضا دیده می شود طلاب از رسالت تبلیغ غافل می شوند که باید همواره به طلاب یاد آوری شود که رسالت اصلی طلبه تبلیغ دین خدا است.

وی ادامه داد: روحانیان و طلاب متولیان دین و حوزه بنا به فرموده مقام معظم رهبری مرکز آموزش اسلام و تعمیق آن در جامعه است.

این مدرس حوزه بیان داشت: علما، روحانیان و طلاب وارثان انبیا بوده و باید به امر تبلیغ افتخار کنند و در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام مرادبیگی ابراز کرد: برای اینکه تبلیغ موثر و دارای نتیجه باشد طلاب اول باید خود را به سلاح علم، عمل و تقوا مجهز کنند.

وی ادامه داد: باید در مدارس علمیه برنامه های متنوع و آموزشی برگزار گردد تا طلاب با روش های مختلف تبلیغ در دنیای واقعی و مجازی آشنا شوند.

حجت الاسلام مرادبیگی در پایان گفت:  در این ماه عزیز که درب های آسمان بروی بندگان خدا باز بوده و سفره مهمانی پروردگار پهن است فرصتی مناسب برای امر تبلیغ بوده که روحانیان باید نهایت استفاده و بهره خود را از این ایام ببرند./879//210/خ

جلال وحید نیا
ارسال نظرات