۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۰۷۲۳۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت حضور حوزه‌های علمیه در نمایشگاه قرآن و عترت

ضرورت حضور حوزه‌های علمیه در نمایشگاه قرآن و عترت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تأکید بر ضرورت حضور نهادهای مذهبی از جمله حوزه های علمیه در نمایشگاه قرآن تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جوروند، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شامگاه گذشته در غرفه خبرگزاری رسا حضور یافت.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در سال آینده بنا را بر افزایش سالن‌های نمایشگاه قرآن و عترت گذاشتیم، خاطرنشان کرد: در ماه رمضان پیش رو بار دیگر نمایشگاه قرآن و عترت در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود از سوی دیگر حضور مؤسسه‌های قرآنی و نهاد‌های فعال درحوزه قرآن و اهل بیت برای ارائه دستاوردهایشان در نمایشگاه بسیار ضروری است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه دانشگاه‌های مذهبی از جمله دانشگاه امیرالمؤمنین باید حضور فعالی در نمایشگاه قرآن داشته باشند، افزود: حضور حوزه‌های علمیه بسیار ضروری است و بنای ما بر گسترش نمایشگاه و حضور نهاد‌های فرهنگی مختلف از قبیل سازمان اوقاف و تبلیغات، شهرداری خواهد بود.

این مقام مسؤول در رابطه با علت تغییر مکان برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: وجود پارکینگ برای ماشین‌های مراجعه کنندگان و مساحت بسیار عامل اساسی تغییر مکان نمایشگاه است و علی رغم تبلیغات ضعیف برای برپایی نمایشگاه، اما استقبال فوق العاده و فروش محصولات مختلف قرآنی به ویژه کتب قرآنی بی نظیر بود.

جوروند افزود: با توجه به استقبال فوق العاده از نمایشگاه به مدت ۲ روز آن را تمدید کردیم و در گفتگو با غرفه داران، رضایتمندی کامل آن‌ها را از فروش محصولات و انبوه مراجعه کنندگان متوجه شدیم.

وی ضمن تقدیر وتشکر از حضور خبرگزاری رسا گفت: خبرگزاری رسا در کنار سایر خبرگزاری‌های مستقر توانست طیف خاص مخاطبان خود را به سوی نمایشگاه سرازیر کند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه فروش بُن کتاب بی نظیر و شاهد تخفیفات ۴۰ تا ۵۰ درصدی بودیم، عنوان داشت: همه مسؤولان استانی در نمایشگاه حضور پیدا کردند و این حضور برای ما نویدبخش و مایه دلگرمی بود که امیدواریم سال‌های آینده نیز شاهد چنین استقبالی باشیم. /۹۴۵۶/پ210/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات