۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۰۷۹۶۷
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس طرح "معامله قرن" را خنثی می کند

حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس طرح
نماینده خبرگان با بیان اینکه حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، طرح «معامله قرن» را خنثی می کند، این راهپیمایی را سبب تزلزل ارکان رژیم صهیونیستی دانست.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، روز جهانی قدس را یکی از یادگارهای مهم و تاریخی امام خمینی(ره) دانست و گفت: امام راحل بنیان گذار روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بودند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس محور اصلی جبهه مقاومت اسلامی است، اظهار داشت: این روز بزرگ از سوی امام راحل با هدف تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل پایه ریزی شد.

آیت الله حیدری با اشاره به نقش روز جهانی قدس در زمینه ایجاد و تقویت وحدت میان امت اسلامی تأکید کرد: روز جهانی قدس با محوریت مقابله با استکبار و صهیونیسم بین الملل توانست علیرغم تلاش هایی آمریکا برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان می کند، به تقویت وحدت امت اسلامی بیانجامد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شیطنت های آمریکا در زمینه ایجاد تفرقه میان مسلمانان ابراز داشت: استکبار جهانی با تشکیل گروهک های تکفیری همچون داعش قصد داشت تا میان امت اسلامی تفرقه و جدایی بیافکند، اما مسلمانان شاکله وحدت خود را حفظ کرده و در نتیجه وحدت خودشان پیروزی های عظیمی را در سایه جبهه مقاومت پدید آورده اند.

وی با بیان اینکه امروز فلسطین از حالت شعارهای قوم گرایی و ناسیونالیستی خارج شده و جلوه اسلامی به خود گرفته است، افزود: امروز اسلام گرایان و جبهه مقاومت از پیشگامان مبارزه برای آزادی فلسطین و قدس شریف به شمار می روند و تا آزادی این سرزمین مقدس از پای نخواهند نشست.

آیت الله حیدری با بیان اینکه امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را روز اسلام نام گذاری کردند، عنوان کرد: این نامگذاری بدان جهت است که این روز نماد اسلام و اسلام خواهی محسوب می شود؛ رهبر معظم انقلاب نیز با پیروی از خط امام(ره) قدس را سرلوحه جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی قرار داده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به شکست های پی در پی آمریکا و ایادی آن در منطقه اشاره و تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت پیروزی های گسترده ای را برای امت اسلامی رقم زده است، تا جایی رییس جمهور آمریکا اعتراف می کند که 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کردیم، اما مجبوریم چراغ خاموش به آن سفر کنیم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و میلیونی مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس، طرح «معامله قرن» آمریکا را خنثی می کند، ابراز کرد: وظیفه همه مسلمان جهان این است که در روز جهانی قدس در راهپیمایی ها شرکت کند، زیرا حضور پرشور و باشکوه مسلمانان در روز قدس زمینه تزلزل ارکان رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف را مهیا می کند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات