۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۰۸۷۳۵
به همت انجمن سواد رسانه طلاب؛

دوره تابستانه سواد رسانه برگزار می شود

دوره تابستانه سواد رسانه برگزار می شود
دوره تابستانه سواد رسانه ویژه طلاب و خانواده های آنها به همت انجمن سواد رسانه طلاب برگزار می شود.

عباسعلی متولیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره تابستانه انجمن سواد رسانه طلاب خبر داد و گفت: این دوره ویژه طلاب و خانواده های آنها برگزار می شود.

دبیر انجمن سواد رسانه طلاب با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره های تابستانه انجمن سواد رسانه طلاب اظهار کرد: برای نام نویسی در این دوره شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و صرف طلبه بودن برای شرکت در این دوره کفایت می کند؛ مبلغ 50 هزار تومان نیز برای هزینه کلاس ها در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه نقد فیلم با حضور سعید مستغاثی، مطالعات فضای مجازی با حضور فرشاد مهدی پور، مستند سازی با موبایل با حضور روح الله رفیعی و تولید محتوا در فضای مجازی با حضور سید علی موسوی و ابوذر ظفری از جمله کلاس های دوره تابستانه انجمن سواد رسانه طلاب به شمار می روند.

متولیان در زمینه زمان و مدت برگزاری کلاس های دوره تابستانه انجمن سواد رسانه طلاب گفت: این دوره به مدت شش هفته در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، بعد از ظهرها ویژه طلاب و صبح ها ویژه خانواده های آنها برگزار می شود.

دبیر انجمن سواد رسانه ای طلاب در پایان به زمان و شیوه نام نویسی در دوره تابستانه انجمن سواد رسانه طلاب اشاره کرد و افزود: طلاب علاقه مند به نام نویسی در این دوره می توانند تا 22 خرداد ماه به انجمن سواد رسانه طلاب واقع در خیابان صفائیه، کوچه 21 مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

گفتنی است، طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 371160 داخلی 5157 واحد سواد رسانه تماس بگیرند یا به سامانه اینترنتی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی http://eshragh.ir/ مراجعه کنند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات