۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۹۰۳۶
استاد درس خارج کرمان:

دشمنان به دنبال ضربه زدن به روحانیت هستند

دشمنان به دنبال ضربه زدن به روحانیت هستند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، گفت: دشمنان فهمیدند که تنها راه از بین بردن انقلاب، ضربه زدن به روحانیان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج کرمان، سه شنبه شب در مسجد امام زمان (عج)، گفت: خودسازی و جامعه سازی دو الگوی شرعی هستند که بعضی از انسان‌ها فراموش کرده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که عمل به گفتمان‌های رهبری، عامل پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به روحانیت هستند.
 
وی ابراز داشت: بصیرت دادن از کار‌های مهم روحانیان شمرده می‌شود و امروزه طلابی در کشور موفق هستند که با مطالعه، مردم را نسبت به مسائل روز آشنا دهند.
 
استاد درس خارج کرمان با بیان این که شهید شدن امام جمعه کازرون از کار‌های دشمنان در کشور شمرده می‌شود، بیان کرد: دشمنان فهمیدند که تنها راه از بین بردن انقلاب اسلامی، ضربه زدن به روحانیان است.
 
وی اظهار داشت: براندازی نظام و دور کردن مردم از انقلاب اسلامی از مهم‌ترین هدف‌های دشمن در کشور ایران است که مردم باید با بصیرت نقشه‌های آنها را از بین ببرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با توجه به این که حمایت از رونق تولید را مردم اولویت زندگی خود بدانند، تصریح کرد: بعضی از مسؤولان و مردم حمایت از تولید داخلی را فراموش کرده اند.
 
وی بیان داشت: امام خمینی خدمت به اسلام و مردم را اولویت اصلی خود در زندگی می‌دانست و همیشه سعی داشت مشکلات مردم و کشور را حل کند.
 
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که امام حسین خود و فرزندانش را فدای اسلام کرد و امام خمینی هم وجود و عمر خود را فدای اسلامی کرد، اظهار کرد: اتحاد رمز موفقیت اسلام در مقابل کشور‌های خارجی است.
 
وی در پایان با بیان این که جوانان صحبت‌های رهبری را مطالعه و عملی کنند، گفت: مردم و مسؤولان با عمل کردن به صحبت‌های رهبری می‌توانند در جهت پیشرفت کشور گام بردارند./۹۷۰۷/پ210/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات