۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۰۹۱۴۴
خطیب نماز جمعه ساری:

تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هدف طرح معامله قرن است

تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هدف طرح معامله قرن است
خطیب نماز جمعه ساری گفت: هدف از طرح معامله قرن، تأمین امنیت و منافع رژیم غاصب صهیونیستی و به انزوا کشاندن مردم مظلوم فلسطین است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، خطیب جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان به توطئه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: طرح معامله قرن به طور حتم به شکست خواهد انجامید.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها در ارائه این طرح تأمین امنیت و منافع رژیم غاصب صهیونیستی و به انزوا کشاندن مردم مظلوم فلسطین است، افزود: کشور‌های خائن عربی که در اجرای این طرح مشارکت دارند به طور حتم مورد غضب ملت‌های خود قرار خواهند گرفت.
 
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه کشور‌های به اصطلاح اسلامی منطقه امروز در مسأله فلسطین خیانت بزرگی را مرتکب شده اند، خاطرنشان کرد: کشور‌های اسلامی نباید در برابر این طرح خائنانه آمریکا و برخی کشور‌های مرتجع عربی سکوت کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حق مسلم مردم مظلوم فلسطین است که به سرزمین‌های پدری خود بازگردند و یک کشور مستقل فلسطینی داشته باشند، افزود: آمریکایی‌ها با همراهی چند کشور مرتجع و خائن عربی در تلاش هستند این حق واقعی و طبیعی را از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین سلب کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران همواره مدافع مردم مظلوم و بی گناه فلسطین بوده اند، تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس بار دیگر بر حمایت قاطع خود از مردم فلسطین تأکید کردند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که ارتجاع عرب منطقه باید به دلیل چنین خیانت آشکاری در موضوع فلسطین در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند، تأکید کرد: این طرح خائنانه به نتیجه نخواهد رسید و به شکست خواهد انجامید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم غاصی صهیونیستی بیش از هفتاد سال است که به جنایت و کودک کشی مشغول است، خاطرنشان کرد: همه این جنایت‌های آشکار در برابر سکوت مجامع بین المللی و سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری صورت گرفته است.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که امروز وقت آن رسیده که کشور‌های اسلامی در برابر این جنایت‌های آشکار صهیونیست‌ها به صورت شفاف و قاطع موضع گیری کنند، تصریح کرد: متأسفانه سکوت مرگبار مجامع بین المللی و کشور‌های اسلامی موجب گستاخی و جسارت بیشتر صهیونیست‌ها شده است.
 
حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقاومت در برابر توطئه و فشار دشمنان اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبری معظم نیز تأکید کردند تنها گزینه ملت ایران در برابر فشار‌های آمریکایی‌ها مقاومت و ایستادگی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه در برابر فشار‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکای جنایت کار تسلیم نخواهند شد، بیان داشت: رمز پیروزی‌های چهل ساله ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان نیز همین مقاومت ملت ایران بوده است./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات