۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۰۵۶۱
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران:

هدف اصلی هیأت اندیشه‌ورز تبلیغی تربیت مبلغات متخصص است

هدف اصلی هیأت اندیشه‌ورز تبلیغی تربیت مبلغات متخصص است
جلالی از به رسمیت شناخته شدن نظام تبلیغی حوزه های علمیه خواهران خبرداد و گفت: هدف اصلی هیأت اندیشه‌ورز تبلیغی تربیت مبلغ متخصص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ماندانا جلالی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران کشور، عصر امروز در اولین نشست تخصصی فرهنگی و بصیرتی دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان تهران که درحسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: در سالهای اخیر شاهد تحولات بزرگی در عرصه تبلیغی هستیم و خوشبختانه مباحث تبلیغی از حاشیه به متن تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نظام تبلیغی حوزه های علمیه خواهران درحال حاضر به رسمیت شناخته شده است، ابراز کرد: در این زمینه حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران تلاش های فراوانی انجام داد و هیأت اندیشه‌ورز تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان شروع به فعالیت کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: هیأت اندیشه‌ورز تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران مهمترین فعالیت خود را در راستای ویرایش و تغییر دروس سطح دو حوزه های علمیه با نگاه روزآمد تبلیغی و تبلیغ رشته تبلیغ و گرایش های تبلیغی در سطح 3 و 4 تنظیم کرده است.

جلالی مهمترین هدف این هیات را تربیت طلاب متخصص در امر تبلیغ دانست و گفت: همچنین طراحی پیش‌نویس نظام راهبری تبلیغ و توسعه تعاملات و همکاری‌های تبلیغی از دیگر دستاوردهایی است که در دو فاز دنبال می شود.

وی افزود: از دیگر اقدامات در حال پیگیری ساماندهی و شبکه‌سازی مبلغان و ساماندهی و هدفمند‌سازی فعالیت‌های تبلیغی است، اولویت در هدفمندسازی فعالیت تبلیغی بیانات و مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به فعالیت های 500 حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: گسترش و نفوذ محلی مدارس تاثیر بسزایی در ترویج مباحث فرهنگی اجتماعی دارد؛ همچنین راه اندازی تبلیغ بین الملل از دیگر اقداماتی بود که از سال گذشته با موفقیت فعالیت خود را آغاز کرده است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
داریا یکانه
Iran, Islamic Republic of
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
تبلیغ خواهران طلبه عالم و مهذب روند رو به رشدی داشته است.
0
0