۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۱۰۶۱۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛

ضرورت برخورد با اختلاس گران و مفسدان اقتصادی در کشور

ضرورت برخورد با اختلاس گران و مفسدان اقتصادی در کشور
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید با هرگونه اختلاس، حقوق نجومی و فساد مالی از سوی افراد برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان اظهار داشت: قانون الهی مقدس است و باید در ابتدا قانون خداوند را شناخته و سپس بر اساس اختیار و اراده زندگی خود را بر اساس این قوانین تنظیم کند.

وی گفت: رسیدن به قدرت نیز در سایه قدرت محقق می‌شود و بی شک ملت‌هایی در جهان موفق هستند که قانون را در جامعه خود به درستی اجرا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای قانون اساسی است؛ قانون اساسی یکی از قوانین پیشرفته و جامع است اما متاسفانه بسیاری از مواد این قانون اجرایی نمی‌شود و در اجرای آن دچار مشکل هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بزرگان زیادی برای اجرای حق و عدل جان خود را فدا می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان نیز برای اینکه حق و عدل در جامعه اسلامی نباشد بهترین‌ها را از ما می‌گیرد و ترور 17 هزار نفر از بزرگان کشور توسط منافقان با حمایت استکبار نمونه جنایت دشمن برای رسیدن به هدف است.

وی ادامه داد: لیبرال دموکراسی غرب برای رسیدن به اهداف خود نیز سخن از آزادی بیان می‌زند و در سایر کشورها مردم را به قانون شکنی دعوت می‌‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در خود کشورهای غربی مردم به هیچ وجه اجازه ندارند علیه خط قرمزهای مکتب لیبرال دموکراسی اقدامی انجام دهند، خاطرنشان کرد: باید با هرگونه اختلاس، حقوق نجومی و فساد مالی برخورد جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: باید ریشه فساد در کشور برچیده شود و مردم نیز طعم حق و عدالت را در قوه قضاییه بچشند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات