۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۱۰۷۸۵
رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد:

شهرستان پلدختر نیازمند احیای زیرساخت ها و ایجاد اشتغال است

شهرستان پلدختر نیازمند احیای زیرساخت ها و ایجاد اشتغال است
حجت الاسلام ارزانی به برگزاری طرح های فرهنگی که زمینه ساز رشد مباحث فرهنگی است اشاره کرد و گفت: در کنار آن باید به اشتغال و احیای زیرساخت ها نیز توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حبیب الله ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، ظهر امروز در مراسم ملی افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان پلدختر گفت: روز گذشته بیش از دو میلیون و 300 نفر در سراسر کشور به صورت همزمان طرح اوقات فراغت را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: فعالیت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شش محور هنر متعالی، قرآن، آسیب های اجتماعی، سبک زندگی و کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: امسال با توجه به سیل ویرانگر در شهرستان پلدختر طرح اوقات فراغت با رویکرد تقویت برنامه های فرهنگی هنری و تقویت نشاط معنوی در این شهرستان نیز برگزار می شود.

وی رویکرد برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد پلدختر در اجرای طرح اوقات فراغت را تقویت روحیه امید و نشاط بین سیل زدگان عنوان کرد و گفت: سیل امسال در مناطق سیل زده کشور با وجود مشکلات فراوانی که برای مردم داشت، نمایش همدلی ملت ایران و مسؤولان کشوری شد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از روزهای نخست سیل در کنار مردم سیل زده قرار گرفتند.

حجت الاسلام ارزانی تأکید کرد: در سایه طرح های خلاقانه در شهرستان سیل زده پلدختر باید اشتغال نیز احیا و زیرساخت های تخریب شده بازسازی شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات