۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۱۰۹۹۷
فردا شب؛

یادواره شهید هشام صیمری در اهواز برگزار می‌شود

یادواره شهید هشام صیمری در اهواز برگزار می‌شود
حجت الاسلام سواری از برگزاری یادواره شهید صیمری در مناطق محروم کوی علوی و ملاشیه اهواز خبر داد.
حجت الاسلام احمد سواری، معاون تبلیغ مدرسه علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه شهادت شیخ صیمری از روحانیان اهواز به دست عوامل وهابیت صورت گرفت، اظهار داشت: در این باره بنا داریم تا یادواره مرتبط با شهید بزرگوار را در چندین منطقه برگزار کنیم که در این باره برگزاری یادواره‌های مرتبط با شهید با کوی ملاشیه و علوی قطعی شده است.

معاون تبلیغ مدرسه علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه فردا شب ساعت ۲۲ نخستین یادواره شهید در کوی ملاشیه برگزار می‌شود، افزود: مداحی و مرثیه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام احمد الطائی، امام جمعه شهرستان ناصریه عراق جزء برنامه‌هایی است که در مسجد الرسول کوی ملاشیه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه یادواره شهید صیمری از فردا تا شنبه (۵ تا ۸ تیرماه) در اهواز برگزار می‌شود، ادامه داد: پخش کلیپ از فعالیت‌های شهید بزرگوار، خاطره گویی شاگردان شهید بزرگوار و نمایشگاه عکس شهید جزء برنامه‌های در نظرگرفته شده برای یادواره شهید است.

حجت الاسلام سواری در ادامه با اشاره به اینکه شهید صیمری در مناطق محروم فعالیت‌های مثمرثمری انجام داده است، تصریح کرد: تشکیل کمیته اجتماعی برای سرکشی به مردم، تشکیل صندوق و موسسه خیریه بقیه الله (عج)، راه اندازی اردو‌های مشهد مقدس و راه اندازی مر اکز فرهنگی الزهراء و خدیجه کبری ویژه خواهران در مناطق محروم به ویژه کوی علوی از دستاورد‌های شهید بزرگوار است.

وی عنوان داشت: حجت الاسلام هشام صیمری همّت بلندی برای تربیت طلاب داشت و همواره کار‌های تحقیقی را سر لوحه کار خود و شاگردانش قرار داد و با حضور در منطقه محروم کوی علوی کار‌های بسیاری بنا نهاد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات