۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۱۱۰۰۱

توصیه های تولیت آستان قدس به مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه

توصیه های تولیت آستان قدس به مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: تعابیر رهبر معظم انقلاب از دفتر نشان از آن دارد که معظم له روند رو به رشد دفتر را تعقیب و نقاط قوت و توانایی دفتر را شناسایی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مروی در دیدار مسئولین دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به دفتر تبلیغات اسلامی به دلیل آشنایی معظم له با ظرفیتهای علمی و توانمندی های منابع انسانی مرتبط با دفتر اشاره کرد و گفت: تعابیر مقام معظم رهبری از دفتر و جایگاه آن، نشان از آن دارد که معظم له روند رو به رشد دفتر را تعقیب و نقاط قوت و توانایی دفتر را شناسایی کرده اند و برای پیشبرد اهداف انقلاب به آن اعتماد نموده اند.

وی افزود: ما نیز خودمان را از دفتر تبلیغات اسلامی جدا نمی دانیم و از ابتدا در دفتر مقام معظم رهبری سعی بر این بوده که با دفتر تبلیغات اسلامی ارتباط فعال داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری به دفتر عنایت ویژه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی موقعیت کنونی مشهدالرضا را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتظار می رود دفتر تبلیغات اسلامی با الهام از آیه کریمه «وانذر عشیرتک الاقربین....» فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود را با اولویت دادن به همشهری ها، سپس هم استانی ها، آنگاه به نیاز های کشور اختصاص دهد.

وی گفت: امروز آستان قدس رضوی هم به همکاری بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی نیاز دارد و دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت زائران حرم مطهر امام رضا(ع) را به عنوان محیط مناسب برای اجرای پروژه های فرهنگی و تبلیغی و پژوهشی به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات