۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۱۱۱۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

طرح «مسجد محله محور، محله مسجد محور» در مساجد خراسان جنوبی اجرا می‌شود

طرح «مسجد محله محور، محله مسجد محور» در مساجد خراسان جنوبی اجرا می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح «مسجد محله محور، محله مسجد محور» در مساجد استان اجرا می‌شود که این طرح می‌تواند زمینه ساز خوبی برای جذب جوانان به مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی بوده و تبیین اسلام ناب به صورت جهادی و برون مرزی از جمله رویکردهای این سازمان است.

وی گفت: فعالیت‌های تبلیغی باید بر اساس فرهنگ هر منطقه برای مبارزه تمدنی و تقویت اراده ملی انجام شود و فعالیت‌ها تنها محدود به داخل مرزهای ایران اسلامی نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ملت ایران در چهل سال از انقلاب اسلامی حماسه‌های بی نظیری را خلق کردند و امروز نیز تقویت باورها و اراده ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید فعالیت‌های تبلیغی مردمی شود و فعالیت‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی با پیوست فعالیت‌های اجتماعی تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: تبلیغ یکی از رسالت‌های روحانیان است و سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون در زمینه‌های مختلف مانند سیل و زلزله و تبیین گام دوم انقلاب فعالیت‌های خوبی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طرح «مسجد محله محور، محله مسجد محور» در مساجد استان اجرا می‌شود که این طرح می‌تواند زمینه ساز خوبی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه چهار مدرسه علوم و معارف صدرا با 350 محصل در استان فعال است، اظهار کرد: جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان مورد تاکید و توجه سازمان تبلیغات اسلامی است و از ظرفیت بانوان نیز استفاده خواهد شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات