۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۱۱۱۰۹
عسکری:

رسانه ها پرده از چهره نفاق بردارند

رسانه ها پرده از چهره نفاق بردارند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه تبیین سیره شهید بهشتی برای جامعه ضروری است،گفت: نفاق و چهره نفاق موضوعی است که رسانه ها باید برای جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری ستاد گرامیداشت شهادت شهدای هفتم تیر و بازخوانی هفته حقوق بشر آمریکایی، با بیان اینکه شهید بهشتی برای ملت ما و مسؤولان ما یک معیار بود، گفت: تبیین ابعاد شخصیتی شهدا جامعه ما را در برابر حوادث بیمه می‌کند و نسل جوان را به فرهنگ ایثار و شهادت مجهز خواهد کرد.

وی ادامه داد: علیرغم دستاوردهای بی نظیر و کم نظیر انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور، باید از نارسایی‌ها و کم کاری‌های داخلی که از سوی برخی مسؤولان رخ می‌دهد توجه داشت، باید با مطالبه گری از مسؤولان تلاش شود تا مشکلات کشور کاسته شده و بیش از گذشته رشد و پیشرفت داشته باشیم.

عسکری پرداختن به ادعاهای پوشالی آمریکا در عرصه حقوق بشر را یکی از مسائل مهم و وظایف رسانه‌ها دانست و اظهار کرد: نفاق و چهره نفاق موضوع دیگری است که باید به آن توجه داشت و تبیین حقایق نفاق و منافقین یک موضوع لازم و ضروری است. نکته دیگر این است که شهدا نیازی ندارند که برای آنها یادواره و گرامیداشت بگیریم بلکه این ما هستیم که به شهدا و سیره شهدا نیازمندیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید بر ضرورت تبیین اهداف و آرمانهای شهدا برای نسل جوان و نوجوان در رسانه‌ها، تصریح کرد: خلق آثار تأثیرگذار یکی از وظایف رسانه‌ها است، رسانه ملی نیز کارهای مفیدی نظیر ساخت سریال‌های ارزشی داشته است اما لازم است رسانه‌ها بیش از پیش در این زمینه فعالیت داشته باشند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات