۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۱۳۸
پزشکیان:

کشورهای منطقه با اتحاد در برابر آمریکا بایستند

کشورهای منطقه با اتحاد در برابر آمریکا بایستند
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اتحاد کشورهای منطقه علیه آمریکا، گفت: آمریکا تلاش می‌کند با اعمال تحریم‌های ظالمانه کشورها را تحت سلطه خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مسعود پزشکیان پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست کمیته سیاسی مجالس آسیاسی در جمع اصحاب رسانه با تأکید بر ضرورت هم جانبه گرایی دولت‌ها از طریق تمرکز بر مسائل مشترک به منظور تقابل با قدرت‌های زورگو، گفت: اتحاد کشورهای منطقه موجب خواهد شد تا استکبار جهانی در برابر ما ناتوان باشد. آمریکا تلاش می‌کند با اعمال تحریم‌های ظالمانه کشورها را تحت سلطه خود قرار دهد.

وی اعمال فشار بر کشورها از سوی آمریکا به منظور همراهی در سیاست‌های خصمانه این کشور را لکه ننگی بر جامعه جهانی دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی از اقدامات متقابل سپاه علیه آمریکا حمایت می‌کند، زمانی آمریکا با موشک مردم و کشور ما را مورد هدف قرار می‌داد و هیچ سازمان حقوق بشری حرفی علیه این اقدامات نمی‌زد اما امروز جمهوری اسلامی به برکت توانمندی‌ها جوانان و نیروهای مسلح به سطحی از قدرت رسیده است که پهپادهای فوق پیشرفته آمریکا را رصد کرده و مانع نفوذ آنها به کشور می‌شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز به کشوری حمله نکرده و هرگز پشتیبان گروه ها و سازمان‌های تروریستی نبوده است، تصریح کرد: آمریکا همواره حامی تروریست‌ها بوده و از سازمان‌های مختلف تروریستی از جمله سازمان منافقین دفاع می‌کند.

وی اظهار کرد: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مرزبانی و نیروهای مسلح خود افتخار می‌کنیم، اینکه آمریکایی‌ها بتوانند ما را تبدیل به نوکر خود کنند موضوعی است که فقط در خواب می‌توانند ببینند، آمریکایی‌ها در حالی دم از آزادی و دموکراسی می‌زنند که اقدامات آنها خارج از چارچوب‌های بین المللی است، اعمال تحریم و فشار علیه مردم ایران با ادعاهای آمریکا کاملا در تضاد است./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات