۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۱۱۴۰۰
همزمان با سراسر کشور؛

پیکر شهید تازه تفحص شده در کاشان تشییع شد + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده در کاشان تشییع شد + فیلم
همزمان با ۱۵۰ شهید در سراسر کشور و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب تشیع با تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفخص شده شهید علیرضا میرزایی هوای کاشان عطر آگین شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان پیکر مطهر شهید علیرضا میرزایی قالهری صبح امروز بعد از اقامه نماز از سوی آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور اقشار مختلف جامعه، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسؤولان شهرستان کاشان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تا میدان کمال الملک این شهر تشییع شد.

در این مراسم حجت الاسلام شمس الدین احمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، گفت: شهدا در فواصل مختلف و مشخصي به شهرستان‌های سراسر کشور می‌آیند و راه را به ما نشان می‌دهند تا ما راه را گم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدایی که امروز بعد از گذشت سال‌ها از شهادت آن‌ها به شهر‌ها می‌آیند برای ما پیام دارند، افزود: پیام شهدا این است که مردم راه شهدا را که همان راه عزت و افتخار واستقلال نظام اسلامی ایران است را ادامه دهند و دست از آرمان‌های شهدا برندارند.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که باید راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیر انقلاب اسلامی و نظام و ولایت حرکت کنیم تا انقلاب با قدرت به مسیر خودش ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا و برکت وجود رهبری و استقامت و پایداری مردم تمام دشمنان اسلام و نظام در برابر اقتدار جمهوری اسلامی خوار و ذلیل شده اند، گفت: به برکت وجود رهبری و هدایت‌های داهیانه امام خامنه‌ای در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها در منطقه به خوبی می‌دانند که ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی به هیچ عنوان از آرمان‌های خودش عقب نشینی نخواهد کرد.

لازم به ذکر است شهید تازه تفخص شده علیرضا میرزایی قالهری در ۲۶ دی ما سال ۱۳۶۱ در جبهه عین خوش و در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از شهادت این شهید والامقام با تشییع باشکوه مردم وفادار کاشان به مشهد اردهال کاشان منتقل شد.

شایان ذکر است شهرستان کاشان در دوران دفاع مقدس یکهزار و ۷۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است و رتبه نخست کشور در پشتیبانی از جبهه را کسب کرده است./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 14
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات